13
چهار شنبه 5 دی 1397
شماره 7562
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کی‌روش؛ متهمی که دادستان شد

یادداشت
بعد از توقف ناباورانه تیم ملی برابر فلسطین در یک بازی دوستانه، کارلوس کی‌روش گفته:«حالا دیدید فتح جام ملت‌ها به آسانی خوردن کیک نیست؟»
ویژه
سجاد آقایی، از جمله بازیکنان جوان استقلال است که ابتدای فصل به ترکیب تیم اضافه شده و بسیار امیدوار است در نیم فصل دوم بیشتر بتواند خودش را نشان دهد
اینکه کارلوس کی‌روش تصمیم گرفته بازی دوستانه با فلسطین آن هم قبل از رقابت‌های جام ملت‌ها پشت درهای بسته باشد یک امر طبیعی محسوب می‌شود. او مشابه این کار را قبل از رقابت‌های  جام‌جهانی هم انجام داد.
تیم ملی ایران در حالی در یک بازی دوستانه به مصاف فلسطین رفت که انتظار می‌رفت این میدان را با یک پیروزی آسان و پرگل ترک کند.
امیررضاخادم، قهرمان سال‌های دور کشتی ایران که در کسوت نمایندگی مجلس و معاونت امورحقوقی، استان‌ها و مجلس وزارت ورزش حضور داشت می‌‌گوید استعفا می دهد اما جانشین برادرش در فدراسیون کشتی نخواهد شد
سرمربی پرتغالی تیم ملی همیشه شخصیت پیچیده‌ای داشته و همواره در هر شرایطی حدس‌زدن حرکت بعدی او برای هوادارها و منتقدانش، ساده نبوده است.
وقتی از فوتبال کلمبیا چیزی نوشته می‌شود این خبر یا گزارش می‌تواند به‌جای صفحات ورزشی در صفحه‌های حوادث روزنامه‌ها چاپ شود.

شوخی دولت با بودجه استقلال و پرسپولیس

تیتر یک
در لایحه بودجه سال98 درآمد 2باشگاه به یک اندازه و هزینه‌های هریک از آنها هم دقیقا 10میلیون کمتر از درآمدشان پیش‌بینی شده؛ تلاشی خنده‌دار برای سودده نشان دادن 2بنگاه سرشار از ابهام مالی
دلم برای این روزهای پرسپولیس تنگ می‌شود

دلم برای این روزهای پرسپولیس تنگ می‌شود

شایان مصلح: هنوز پیشنهادی برای تمدید ندارم
​​​​​​​مدافع رودباری سرخپوشان در این فصل با توجه به مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی توانست در دفاع چپ سرخپوشان جای ثابتی برای خود دست و پا کند و تقریبا در اکثر بازی‌های پرسپولیس از ابتدا در ترکیب تیم بازی کرد.
لطفاً فریب نخورید!
لطفاً فریب نخورید!
تساوی با فلسطین، ‌کمی نگران‌کننده است اما همه حقیقت را در مورد تیم کی‌روش نمی‌گوید.
سعید عزت‌اللهی به‌دلیل مصدومیت شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
علیرضا بیرانوند آدم ساده و جالبی است. او بعد از توقف یک بر یک پرسپولیس برابر سپاهان که به قطع شدن نوار کلین‌شیت‌های خودش منجر شد...
رامین رضاییان هم عالمی دارد. سروش رفیعی یک مصاحبه کرده که به کل تیم ملی مربوط می‌شود...