13
سه شنبه 4 دی 1397
شماره 7561
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشته‌شدن به‌دست تقویم!

برنامه‌ریزی ای.اف.سی بزرگ‌ترین مانع برای موفقیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان 2019
ویژه
تک‌نگاری برای امیر قلعه‌نویی؛ در جست‌وجوی دوران افتخار
نیمکت کارآمد و هماهنگ برانکو، نقش انکارناپذیری در موفقیت‌های پرسپولیس داشته است
همانطور که انتظار می‌رفت ایرج عرب به‌خاطر فقدان رزومه مدیریتی قوی، از همان روزهای اول حضورش در پرسپولیس با مخالفت‌ها و مقاومت‌های زیادی روبه‌رو شد.
ستاره‌‌های کشتی ایران بعد از نخستین مرحله اردو به شهرهایشان بازگشتند. ​​​​​​​ اولین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی زیرنظر کادر فنی جدید پیگیری شد که حضور باتجربه‌ها و جوانان در کنار یکدیگر حال و هوای خاصی به این اردو داده بود.
آریا جعفری از معدود عکاسانی است که اجازه ورود به سالن مسابقات زنان در ایران را دارد.
قابل انکار نیست که فضای فعلی اطراف تیم ملی چندان چنگی به دل نمی‌زند و یکدلی مورد انتظار برای موفقیت این تیم دیده نمی‌شود.

بر طبل شادانه بکوب!

داستان تماشاگران ارمنی یک تیم بسکتبال در اصفهان که با طبل به سالن می‌آیند، آنها سفیران گمنام شادی در ورزش زنان ایران هستند
تیتر یک
تماشاگران زن بیشتر به قدرت گلویشان متکی‌اند، در بیشتر مسابقات دست خالی می‌روند، روی سکوها می‌نشینند و تیمشان را تشویق می‌کنند.
زمستان آمد

زمستان آمد

در انتظار یک پنجره نقل‌وانتقالاتی پررفت‌وآمد در نیم‌فصل. با آغاز تعطیلات زمستانی لیگ‌های اروپا که حدود 2هفته تعداد بازی‌های باشگاهی را کم خواهد کرد، هواداران فوتبال باید سر خودشان را بیشتر به اخبار فصل نقل‌وانتقالات گرم کنند.
قاتل حساس
قاتل حساس
4 نکته در مورد احتمال پرسپولیسی شدن رضا قوچان‌نژاد. شایعات حکایت از مذاکره باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان‌نژاد دارد. برخی حتی پا را از این هم فراتر گذاشته‌اند و از حصول توافقات اولیه بین دو طرف خبر می‌دهند.
به بهانه جدایی احتمالی جواد نکونام از نیمکت نساجی. زمزمه‌های خروج جواد نکونام از نساجی برای پیوستن به پیکان،هر روز جدی‌تر از روز قبل می‌شوند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
استانکو نخستین قهرمانی لیگ بعداز انقلاب را  برای پرسپولیس به‌دست آورد
پسر رئیس فدراسیون تیراندازی به عضویت تیم ملی اسکیت تیراندازی درآمده است
خب به هر حال لیگ تعطیل است و فعلا خبر خاصی در فوتبال ایران نیست.