13
دو شنبه 3 دی 1397
شماره 7560
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ضربه‌ای که ورزش از مدیرانش می‌خورد

مدیران بازنشسته یکی‌یکی از فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی استعفا می‌دهند و رسانه‌ها هم اخبار آن را با آب و تاب منعکس می‌کنند. بعضی از مدیران مثل رئیس فدراسیون فوتبال در برابر این قانون ایستادگی کرده‌اند که این موضوع حواشی خاص خودش را داشته ‌و اذهان عمومی و خصوصی را مشغول خودش کرده است.
ویژه
معاون فرهنگی قوه قضاییه معتقد است بانوان نیز می‌توانند همچون آقایان به ورزشگاه‌ها بروند و از دیدن بازی‌ها لذت ببرند؛ به شرطی که اخلاق و مسائل شرعی رعایت شود.
اینکه رامین رضاییان از دل اردوی قطر به سروش رفیعی پیغام می‌دهد که «دهانت را ببند»، قصه همین یک روز نیست.
جام ملت‌ها در این دوره برای نخستین بار با حضور 24تیم برگزار می‌شود و طبیعتا سازوکار برگزاری بازی‌ها در این تورنمنت نیز با همیشه متفاوت خواهد بود.
سرمربی تیم بانوان ملوان با انتشار این پست از مهناز افشار بابت حضور در ورزشگاه و تماشای بازی این تیم تشکر کرد. تیم بانوان ملوان دوباره بعد از 2سال به رقابت‌های لیگ برگشته و مریم ایراندوست و تیمش این روزها به یکی از خبرسازترین تیم‌های بانوان تبدیل شده‌اند.
این خیلی طبیعی است که یک بازیکن بزرگ تبدیل به یک مربی بزرگ شود.
مدال طلای دیگری از المپیک لندن در انتظار نماینده ایران است.

بازی شروع شد

مسابقه امروز مقابل فلسطین می‌تواند پایان جدل کی‌روش و منتقدانش بر سر رویای فوتبال ایران در جام ملت‌ها باشد، در حالی که تنها 14 روز تا اولین بازی تیم ملی در این جام فاصله است
اولین بازی تدارکاتی تیم‌ملی در اردوی قطر، عصر امروز مقابل تیم‌ملی فلسطین برگزار می‌شود تا شاگردان کی‌روش بیش از پیش برای نخستین دیدار خود مقابل یمن آماده شوند.
نیمکت تو را صدا می‌زند

نیمکت تو را صدا می‌زند

با ورود خریدهای تازه، ترکیب پرسپولیس تغییر می‌کند، سؤال این است ؛ چه کسی روی نیمکت خواهد نشست؟
پرسپولیس به هر سختی‌ای که بود توانست دوره محرومیت خود را پشت سر بگذارد و حالا می‌تواند بعد از مدت‌ها تیمی قدرتمند را آماده نیم‌فصل دوم و همچنین دور جدید لیگ قهرمانان کند.
دفترچه راهنمای VAR
از قرار معلوم بحث استفاده از کمک‌داور ویدئویی در فوتبال ایران بسیار جدی‌تر از قبل شده و دیروز هم فدراسیون فوتبال، یک کلاس آموزشی برای استفاده داوران از این سیستم برگزار کرد.
فوتبال دنیای بی‌رحمی دارد؛ آنقدر که حتی ممتازترین فرزندانش را هم می‌بلعد و شگفت‌زده می‌کند. وینفرد شفر نیم‌فصل گذشته را در همین حالا و هوا پشت سر گذاشت.

کوتاه‌تر از گزارش

دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی بعد از درخشش در جام جهانی با پیشنهادهای بسیار خوبی روبه‌رو شد و شاید بیشترین پیشنهادها را در بین سایر بازیکنان داشت اما در شرایطی که می‌تواست لژیونر شود ترجیح داد در شرایط حساس پرسپولیس بماند و به این تیم کمک کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
علی پروین یکی از بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس بود اما زمان زیادی طول کشید تا سلطان رضایت بدهد و از کادر فنی کنار بکشد. سال‌های آخر حضور پروین روی نیمکت سرخ‌ها با بهره‌وری پایین او همراه شده بود که همین مسئله اعتراض هواداران را به‌دنبال داشت.
علی کریمی در تمرینات تیم ملی با مشکل کشیدگی کشاله پا روبه‌رو شد و نتوانست تا پایان همراه با سایر بازیکنان تمرین کند. البته مصدومیت کریمی جدی نیست و او مشکلی برای حضور در جام ملت‌ها نخواهد داشت و می‌تواند در ترکیب تیم ملی بازی کند.کریمی هم‌اکنون در اوج آمادگی است و ظاهرا کی‌روش روی حضور او در جام ملت‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است.
منچستریونایتد به روند ناکامی‌های پیاپی خارج از خانه‌اش در لیگ برتر پایان داد و نگذاشت در خانه کاردیف‌سیتی چهارمین بازی بدون برد متوالی به ثبت برسد.