5
پنج شنبه 29 آذر 1397
شماره 7557
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دیدید جنبه VAR را نداریم؟

یادداشت
​​​​​​​  با بالاگرفتن اعتراض‌ها به اشتباهات داوری، بسیاری از مدیران و مربیان لیگ برتری خواهان استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی یا VAR در فوتبال ایران شده‌اند؛ آنچه مورد پذیرش رئیس فدراسیون هم قرار گرفته و مهدی تاج گفته در سریع‌ترین زمان ممکن پای این فناوری را به ایران باز خواهد کرد.
ویژه
درباره هیاهوی بزرگ چند باشگاه لیگ برتری برای «هیچ»
تیم ملی به ارد‌‌و رفت. بی‌د‌‌وربین و اضافه. طبق معمول هم بازیکنان آمد‌‌ند‌‌ جلو و گله کرد‌‌ند‌‌ از نبود‌‌ مستقبل و وزارتی‌ها و د‌‌یگران.
2بازیکن خارجی، نورافکن و شاید‌‌ یک د‌‌فاع د‌‌ر اولویت سرمربی آبی‌ها‌‌
با صحبت‌های داورزنی، معاون وزیر در مجمع سالانه والیبال، به‌نظر می‌رسد که افشین داوری فقط عنوان سرپرستی را دارد و بیشتر امور فدراسیون زیرنظر داورزنی انجام می‌شود
سولشر که ذخیره طلایی دوران فرگوسن بود، حالا جانشین مورینیو شده است
هفته ششم لیگ برتر بسکتبال با 4مسابقه امروز برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار پتروشیمی و ذوب‌آهن به مصاف هم می‌روند.

باید از کی‌روش حمایت کنید

تیتر یک
بررسی فوتبال ایران و آسیا در گفت‌وگوی اختصاصی همشهری ورزشی با بورا میلوتینوویچ رکورددار حضور در جام جهانی
اسد‌‌‌ی: د‌‌‌یگر د‌‌‌وست ند‌‌‌ارم فلینی صد‌‌‌ایم کنند‌‌‌

اسد‌‌‌ی: د‌‌‌یگر د‌‌‌وست ند‌‌‌ارم فلینی صد‌‌‌ایم کنند‌‌‌

می‌د‌‌‌انم که اشتباه کرد‌‌‌م ولی قول می‌د‌‌‌هم جبران کنم. محمد‌‌‌امین اسد‌‌‌ی مهاجم جوان سرخپوشان که د‌‌‌ر ابتد‌‌‌ای فصل به‌د‌‌‌لیل مد‌‌‌ل موهایش د‌‌‌ر بین هواد‌‌‌اران به فلینی مشهور شد‌‌‌ه بود‌‌‌ د‌‌‌ر هفته‌های پایانی لیگ توانست بالاخره برای تیم برانکو بازی کند‌‌‌.
در جست‌وجوی «طارانتینو»
در جست‌وجوی «طارانتینو»
درباره دلایل علاقه برانکو به بازگشت احتمالی طارمی. آیا پرسپولیس و مهدی طارمی دوباره به هم خواهند رسید؟ در روزهای گذشته شواهدی برای پاسخ مثبت دادن به این سؤال شکل گرفته اما باشگاه پرسپولیس همه‌‌چیز را کاملا تکذیب کرده و مدیران این تیم باور دارند که مهاجم تیم ملی در فهرست برانکو ایوانکوویچ برای نیم‌فصل دیده نمی‌شود.
مشکل حسین حسینی برای کوچ زمستانی از استقلال.حسین حسینی هنوز یک نیم‌فصل د‌‌یگر با استقلال قرارد‌‌اد‌‌ د‌‌ارد‌‌ اما به‌نظر می‌رسد‌‌ نیمکت‌نشینی‌های بی‌پایان کارد‌‌ را به استخوان او رساند‌‌ه است.