13
سه شنبه 22 آبان 1397
شماره 7526
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مورینیو وسط جدول

منچستریونایتد در میانه‌های جدول قرار دارد اما ژوزه مورینیو همچنان منتقدانش را به فوتبال‌نفهمی متهم می‌کند!
ویژه
بعد از ناکامی پرسپولیس در فینال آسیا، مطابق انتظار خیلی‌ها یاد محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن افتادند و طاهری و رفقایش را به باد انتقاد گرفتند.
قطعا یکی از بهترین بازیکنان فینال لیگ قهرمانان، بشار رسن بود.
به جز قدرت کاشیما، عوامل پرشمار دیگری نیز سد راه قهرمانی سرخپوشان در آسیا شدند؛ از اشتباهات مهدی طارمی و طاهری گرفته تا بی‌دقتی علیپور در بازی رفت!
پس از انتخاب غلامرضا محمدی به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به‌نظر می‌رسد دستیار محمدبنا در آستانه سرمربیگری تیم ملی کشتی‌فرنگی قرار دارد.
با ضربه برخواه پرده گوش براری پاره شده. برخواه می‌گوید کارش عمدی نبوده اما براری مدعی است سرمربی دوست نداشته او در تیم باشد
پرس می‌خواهد از سولاری بی‌تجربه یک سرمربی برنده بسازد. پرس علاقه زیادی به استفاده از مربیان کاستیا در تیم اصلی یا به‌کار گماردن دستیاران به‌عنوان سرمربی رئال مادرید دارد.

پرسپولیس در خطر محرومیت

تیتر یک
با وجود هشدار مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا، در بازی با کاشیما، بین 10تا 20هزار نفر بیش از ظرفیت وارد ورزشگاه آزادی شدند.
مرغ عزا و عروسی

مرغ عزا و عروسی

آیا اگر پرسپولیس قهرمان می‌شد، کسی به طارمی توهین نمی‌کرد؟ بلافاصله بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا و کوتاه شدن دست پرسپولیس از دریافت جام، انتقادها از مهدی طارمی آغاز شد.
باز آمد به کنعان!
باز آمد به کنعان!
کنعانی‌زادگان رتبه104 را در جمع بازیکنان و رتبه17 را در جمع مدافعان میانی دارد. یک روز بعد از اعلام لیست جدید تیم‌ملی، بیشترین انتقاداتی که درباره این لیست شنیده می‌شود مربوط به حضور دوباره محمدحسین کنعانی‌زادگان در این لیست است.
پرسپولیس با وجود تمام کمبودهایی که داشت و با دست خالی، توانست کار بزرگی انجام دهد و خود را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند اما در گام آخر کم آورد و در نهایت قهرمانی را به کاشیما واگذار کرد. شجاع خلیل‌زاده اما در این دوره لیگ قهرمانان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
منتفی شدن جدایی بیرانوند در زمستان دغدغه بزرگ برانکو را رفع می‌کند
وقتی به جای مربی تیم ملی، برادر مدیر به  مسابقات اعزام می‌شود
نتایج در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته‌اول به‌گونه‌ای بود که زنگ خطر برای 2 تیم بالانشین کرمانی به صدا در‌آمد و آنها حالا چند رقیب جدی در مسیر قهرمانی و کسب سهمیه صعود به لیگ برتر دارند.