13
دو شنبه 14 آبان 1397
شماره 7521
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دست‌ات را توی آتش بگیر!

راهکار آندرس اینیستا برای صعود پرسپولیس
پرسپولیس بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را با شکست دو گله در خانه کاشیم‌آنتلرز پشت سر گذاشت تا بخت بسیار اندکی برای بازگشت به مسابقه و فتح جام داشته باشد. باخت 2 بر صفر در خانه حریف، نتیجه خیلی بدی است که جبران آن آسان نیست.
ویژه
یکی از ترفندهای تکراری افزایش قیمت در ایران این است که اول یک رقم عجیب‌وغریب اعلام می‌کنند و به افکار عمومی شوک می‌دهند
باشگاه ماشین‌سازی تبریز تماشای بازی امروز با استقلال تهران را مجانی اعلام کرده است.
علیرضا فغانی و تیمش برای قضاوت در جام ملت‌های آسیا انتخاب شده‌اند و به همین منظور از فغانی پرسیده‌اند آیا دوست دارد فینال این بازی‌ها را سوت بزند یا نه
کمیته ملی المپیک ایران در نامه‌ای به کمیته بین‌المللی المپیک توضیح داده که قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها، قانونی کلی در ایران است.
ترکش های صحبت های جنجالی علی کریمی در برنامه 90 هنوز ادامه  دارد.
دوئل حذف‌شده‌های جام حذفی در هفته یازدهم. ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران در شرایطی برای مسابقه امروز در لیگ برتر آماده می‌شوند که هر دو تیم هفته گذشته سوژه‌های شگفتی در جام حذفی بوده‌اند.

متا فوتبالی‌ها !

نگاهی به مشهورترین نمونه‌های خرافات در بین بزرگ‌ترین چهره‌های دنیای فوتبال. در نخستین ماه‌های حضور وینفرد شفر در فوتبال ایران، ظاهر او بیشتر از باطن تیمش برای هوادارها جلب توجه می‌کرد.
مورد عجیب اخراجی‌ها

مورد عجیب اخراجی‌ها

3 سؤال در مورد کنار گذاشته شدن اسماعیلی و چشمی از لیست استقلال. اوضاع باشگاه استقلال عجیب و غریب است. از یک طرف مدیرعامل باشگاه سفت و سخت در مورد بقای قطعی وینفرد شفر سخن می‌گوید و از طرف دیگر اعضای کمیته فنی که منصوب خود او هستند در رسانه‌ها برای مربی آلمانی «ساز مخالف» می‌زنند.
قاشقچی!
قاشقچی!
راموس برای پنجمین بار یاد پاننکا و پنالتی‌های معروف مدل قاشقی را زنده کرد. ما ایرانی‌ها با پنالتی چیپ خاطرات زیادی داریم که البته بیشتر آنها تلخ است؛ پنالتی‌هایی مثل همان‌ها که یحیی گل‌محمدی و طارمی خراب کردند و حسرت بر دل ملتی گذاشتند.
مهدی ترابی، مهاجم ملی‌پوش سایپا در بازی با استقلال یک گل دیدنی برای تیمش به ثمر رساند تا حالا در آستانه پوشیدن پیراهن پرسپولیس، حسابی دل هواداران این تیم را به‌دست بیاورد.

بزرگ‌ترین آرزویم قهرمانی آسیاست

محمدی: برای نتیجه‌گیری در جام ملت‌ها اول باید امکانات فراهم شود
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بیشتر آدم‌های خرافاتی دنیا، جمله‌های‌شان را با عبارت  «من خرافاتی نیستم اما...» آغاز می‌کنند و در ادامه به خرافی‌ترین باورهای ممکن، لباس منطق می‌پوشانند.
منتقدان در کمین رئیس فدراسیون بوکس او را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند
پس از جدایی کمالوند از اکسین البرز، نصرتی به‌عنوان سرمربی موقت این تیم معرفی شد تا نخستین تجربه مربیگری او همراه با تیم همشهری‌اش باشد.