5
پنج شنبه 26 مهر 1397
شماره 7507
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در حاشیه یک مسابقه فوتبال

یادداشت یک
در خبر‌ها آمده بود که بازی تدارکاتی و دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و بولیوی روز سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهرماه، در حضور تعدادی از بانوان منتخب در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
ویژه
جواد خیابانی با هیجان تمام بغلش کرد و گفت: «سلام سردار خوش‌چهره و عزیزم. من تو را خیلی دوست دارم. می‌دانم که مردم هم خیلی دوستت دارند.»
اهالی ورزش از نخستین حضور رسمی بانوان ایرانی در ‌استادیوم آزادی برای تماشای بازی تیم ملی و بولیوی حمایت کردند.
هنوز مقصر اصلی پیدا نشده است؛ مجادله‌ای ابتدایی میان فدراسیون جودو و کمیته ملی المپیک بر سر اینکه چرا کسی از ممانعت فدراسیون جهانی جودو برای حضور ورزشکاران باحجاب خبر نداشته است.
فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید که استعدادیابی‌اش باعث به‌وجود آمدن نسل جدید وزنه‌برداری شده اما برخی از پیشکسوتان این مسئله را به چالش می‌کشند
برخی هواداران پرسپولیس هنوز از دست ستاره سابق‌شان بدجوری عصبانی هستند
​​​​​​​ تیم ملی فوتبال کشورمان پس از 2هفته آماده‌سازی، در یک بازی دوستانه از سد بولیوی گذشت؛ البته نمایش تهاجمی و باطراوت بازیکنان ما در دقایق زیادی از این بازی جالب‌توجه بود و هواداران را به آینده امیدوار کرد.

درهای باز و بسته !

تیتر یک
وزارت ورزش و ملی‌پوشان: مبارک است دادستان کل کشور: اشتباه بود، تکرار نشود
موقعیت‌ساز و گل‌نزن

موقعیت‌ساز و گل‌نزن

سایه‌روشن‌های جدال دوستانه تیم ملی با بولیوی
تیم ملی با یک پیروزی خفیف،از دومین مسابقه تدارکاتی‌اش پس از جام جهانی عبور کرد. نمایش ایران به‌ویژه در نیمه اول این نبرد، جذاب‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسید اما تعویض‌های نیمه دوم، تا حدود زیادی رمق را از تیم کی‌روش گرفت.
سونامی مصدومیت در اردوی لیورپول
سونامی مصدومیت در اردوی لیورپول
نبی کیتا ،جدیدترین ستاره مصدوم تیم یورگن کلوپ است
​​​​​​​ سامان قدوس سال گذشته با درخشش در لیگ سوئد به تیم ملی دعوت شد اما نتوانست در جام‌جهانی به ترکیب اصلی تیم کی‌روش برسد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نگاهی به سرنوشت مهره‌های ملی‌پوشی که در تابستان جابه‌جا شدند
واقعا اینجا چه خبر است؟ هر کسی را می‌پرستید بیایید یک توضیحی بدهید که نکند ما آمده‌ایم در کشور سرمربی تیم ملی و داریم همه ارث و میراثش را تصاحب می‌کنیم.