13
دو شنبه 16 مهر 1397
شماره 7498
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خودت رحمتی را نیمکت‌‌نشین می‌کردی؟

همانطور که از قبل هم انتظار می‌رفت، پرونده رقابت حسین حسینی و مهدی رحمتی برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال به یک آتش زیر خاکستر تبدیل شد که حالا رسما زبانه کشیده است.
ویژه
همانطور که از قبل هم انتظار می‌رفت، پرونده رقابت حسین حسینی و مهدی رحمتی برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال به یک آتش زیر خاکستر تبدیل شد که حالا رسما زبانه کشیده است.
اختلاف سروش رفیعی و باشگاه فولاد ادامه دارد. سروش به بهانه مصدومیت بدون اطلاع باشگاه راهی قطر شد و حالا هم در بازگشت به اهواز دارد کارهای درمانی‌اش را پی می‌گیرد.
از وقتی خبر فروش اتوبوس پرسپولیس و به‌کارگیری آن در خط تبریز- میانه! منتشر شد، خیلی‌ها نسبت به این اتفاق موضع گرفتند و عملکرد باشگاه پرسپولیس در فروش کالای سرمایه‌ای را زیر سؤال بردند.
گفت‌گو با عبدالمحمد پاپی، حریف حمید سوریان که یک سالی است به آلمان رفته و شاید برای تیم ملی این کشور در المپیک 2020 توکیو مسابقه بدهد.
شیاطین سرخ در 20دقیقه همه چیز را به‌نفع مورینیو تغییر دادند
6ساعت و 49دقیقه از آخرین گلی که رئال‌مادرید زده، می‌گذرد و هواداران این تیم، مأیوس و ناامید، در انتظار آن هستند تا ببینند، یولن لوپتگی می‌تواند معجزه‌ای کند یا خیر؟

عقاب از قفس پرکشید

تیتر یک
درباره مبارزه پرماجرای حبیب نورماگومدوف داغستانی و کانر مک گرگور ایرلندی که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی داشت و بسیاری از رکوردهای مالی ورزش MMA را جابه‌جا کرد
پرواز در ارتفاع کم!

پرواز در ارتفاع کم!

داستان حسین حسینی؛ از نیمکت‌نشینی تا نیمکت‌نشینی. درست قبل از هر بازی استقلال، رسانه‌ها از احتمال فیکس‌شدن سیدحسین حسینی در ترکیب آبی‌ها خبر می‌دهند اما وینفرد شفر هنوز از تصمیمش برای اعتماد به سیدمهدی رحمتی منصرف نشده است.
شهادت تاریخ
شهادت تاریخ
نگاهی به جنجالی‌ترین مواضع برانکو که گذر زمان، درستی آنها را اثبات کرد. «هر چی برانکو بگه»؛ این جمله مورد‌علاقه بخشی از هواداران پرسپولیس است که به‌شدت به تجربه و توانایی سرمربی تیم‌شان اعتقاد دارند.
سردار و سامان، موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران در این روزها هستند
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
گرشاسبی، منکر شده که پرسپولیس در گذشته اتوبوس اختصاصی داشته، اما طاهری می‌گوید از ادعای او تعجب می‌کند
2پیروزی خفیف در 2 مبارزه سخت، استقلال را در مسجدسلیمان به اهدافش رساند.
طارمی: «سردار بازیکن خوبی است، اسب‌هایش هم مثل خودش»