13
دو شنبه 12 شهریور 1397
شماره 7470
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شلیک در تاریکی بخش اول

یادداشت
بررسی عملکرد تیم‌ملی تیراندازی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا
ویژه
گویا محسن قهرمانی در یک برنامه تلویزیونی به بازگویی خاطراتش از زمان داوری در لیگ برتر پرداخته و در بخشی از مصاحبه گفته در بازی استقلال با راه‌آهن چون هواداران استقلال در حال فحاشی به او بودند...
امیر قلعه‌نویی بعد از بازی این هفته سپاهان و پارس‌جنوبی گفته: «اگر با من مشکل دارید، بگویید بروم. به سپاهان کاری نداشته باشید.»
جیانی اینفانتیو در طول دو سال گذشته دو بار به ایران سفر کرده و هر بار کلی موج خبری راه افتاده که این سفرها قرار است برکات زیادی برای فوتبال ما داشته باشد.
دو بازی پیاپی با گلزنان تکراری؛ رئال خیرونا و لگانس را با گل‌های راموس پنالتی، بیل و بنزما دو گل شکست داده و این در حالی است که هنوز کریستیانو رونالدو در یوونتوس پایش به گلزنی باز نشده است.
نگاهی به شکست‌های سنگین و دردناک استقلال با مهدی رحمتی. مهدی رحمتی بدون تردید یکی از بهترین گلرهای تاریخ ایران و استقلال به‌شمار می‌رود که شاید اگر در تیم‌ملی با کارلوس کی‌روش به مشکل نمی‌خورد، الان رکورددار بازی‌های ملی هم بود.
بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا حالا گروهی از ورزشکاران رشته‌های مختلف ساز خداحافظی را سر می‌دهند؛ شاید سریع‌ترین خداحافظی و البته باشکوه‌ترینش، خداحافظی بهداد سلیمی پس از کسب مدال طلای مسابقات آسیایی بود.

این همه بدهی را چطور صاف کردید؟

تیتر یک
پرسپولیس و استقلال مدعی‌اند که از لیگ‌قهرمانان‌آسیا محروم نمی‌شوند چون همه پرونده‌های بدهکاری‌شان را بسته‌اند، اما همچنان هیچ شفافیتی در مسائل مالی‌شان دیده نمی‌شود
تسلیم نشو پیرمرد!

تسلیم نشو پیرمرد!

درباره وینفرد شفر که این روزها به بهانه‌جویی خو گرفته است.در لیگ برتر فوتبال ایران، دلایل پرشماری برای بهانه‌جویی مربیان وجود دارد.
بیم و امیدهای پس از جاکارتا
بیم و امیدهای پس از جاکارتا
بازی‌های آسیایی 2018 به پایان رسید و حالا وقت بررسی دقیق نتایج توسط وزارت ورزش و کمیته‌ملی المپیک است
احسان حاج‌صفی هم بالاخره از تیم پرستاره تراکتورسازی سردرآورد. گفته می‌شود بیش از 10 میلیارد تومان برای خرید او هزینه شده است

پرسپولیس ترفند قلعه نوعی را تست می کند؟

برانکو در بازی نساجی حذف الدوحیل را تمرین خواهد کرد

بازگشت اسکولز در 43سالگی

پل اسکولز، ستاره پیشین منچستریونایتد که در سال2013 به دوران بازی‌اش پایان داد، با بازی برای تیم دسته یازدهمی رویتون‌تاون، بار دیگر به میادین بازگشت!

راه 10 نفره کردن پاری‌سن‌ژرمن

امباپه در پیروزی 2بر4 پاری‌سن‌ژرمن مقابل تیم «نیم» یک گل زد، یک پاس گل داد و بعد از هل دادن بازیکن حریف برای اولین‌بار در عمر نه چندان طولانی ورزشی‌اش کارت قرمز گرفت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
آبی‌ها پس از جدایی دستیار شفر نزول کرده‌اند؛ شبیه اتفاقی که بعد از چوک برای پرسپولیس رخ داد
کریم انصاری‌فرد که جمعه گذشته پس از پایان بازی برگشت مرحله چهارم حذفی لیگ اروپا همراه کاروان تیم المپیاکوس به یونان بازگشته بود در تمرین‌های دیروز این تیم حضور نیافت.
سوتی در دروازه لیورپول از بین نمی‌رود بلکه از دروازه‌بانی به دروازه‌بانی دیگر منتقل می‌شود.