21
یکشنبه 3 تیر 1397
شماره 7413
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در انتظار روزهای «حرکات‌موزون‌مزگان»

یکشنبه‌های بنفش
به نام خدا، ما اول از همه دو تا نکته درباره سردار آزمون بگوییم. اولش این که فحش دادن به بازیکنی که گیرم خوب بازی نکرده یعنی چی؟
ویژه
وقتی در مورد تلویزیون ایران حرف می‌زنیم، دقیقا در مورد چه حرف می‌زنیم؟
عصر روز جمعه خبری روی خروجی سایت‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه محمود فکری استعفا داده و دیگر تمایلی به ادامه کار در مسجدسلیمان ندارد. ظاهرا این مربی با مدیرعامل باشگاه در زمینه جذب بازیکن اختلاف دارد و کار به استعفای فکری کشیده است.
مهرو کمرانی، سرمربی تیم تکواندوی ایران شرایط کیمیا علیزاده را ایده‌آل توصیف کرد و می‌گوید: «کادر فنی تلاش می‌کند تا ملی‌پوشان با آمادگی بالا راهی مسابقات آسیایی جاکارتا شوند.کیمیا علیزاده از امیدهای مدال‌آوری ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا است که به تازگی در مسابقات آسیایی توانسته مجوز حضور در تیم ملی را برای این مسابقات کسب کند.»
در بحران محرومیت پرسپولیس، برانکو به سروش گفته تصمیمی بگیر که به‌نفع آینده‌ات باشد
اگر ورزشگاه قائمشهر به‌موقع آماده نشود بازی‌های نساجی در استان مجاور برگزار خواهد شد
هیچ‌کسی این آرزو و رویای صعود به دور بعد را برای ما متصور نبود. کارلوس کی‌روش 4‌سال پیش از نبود سیستمVAR در بازی‌های جام‌جهانی حسابی ضرر کرد و شانس امتیاز گرفتن مقابل آرژانیتن را از دست داد.

آخرین قدم برای اولین صعود

تیتر یک
ایران سه بار فرصت داشته با پیروزی در بازی سوم جام جهانی پیروز شود و صعود کند. کی‌روش و شاگردانش می‌خواهند اینبار طلسم را بشکنند
مردی که نمی‌ترسد

مردی که نمی‌ترسد

چرا طارمی مقابل اسپانیا درخشید؟ مرور دو ویژگی منحصربه‌فرد مهاجم بوشهری
لاله واژگون شوی، ای پیچک!
لاله واژگون شوی، ای پیچک!
در سوگواری اسدالله مشایخی نویسنده زبردست که مرگ اتفاقی‌اش، ستم بود آن‌هم چه ستمی... همین الان خاکش کردم برگشتم. همین الان. نماز میت‌اش را با اشک خواندم. دیگر رفاقت‌مان تمام شد اسد.
دیوید تیلور کشتی‌گیر آمریکایی هم‌وزن حسن یزدانی پس از انتخاب شدن برای تیم‌ملی این کشور گفته است به‌طور قطع مدال طلای بوداپست برای اوست

اصلاح در شرایط آزادی

کیفیت پخش مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی مطلوب نبود. مسوولان مجموعه قول داده‌اند که در بازی ایران و پرتغال وضعیت بهتر باشد

تبلیغات روی اعصاب

زیرنویس‌ها و آگهی‌هایی که در ویژه‌ برنامه جام‌جهانی پخش می‌شود، مخاطبان و حتی خود مجریان را کلافه کرده است

ویدئوچک در یک‌قدمی ایران

تا دو ماه دیگر استادیوم آزادی باید به امکانات لازم برای «کمک‌داور ویدئویی» مجهز شود
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
با قانون عجیبی که فیفا در رقابت‌های جام جهانی اجرایی کرده، به احتمال فراوان تیم ملی برابر پرتغال بار دیگر سفیدپوش خواهد شد.
شادی گل معنادار شکیری و ژاکا بار دیگر سیاست را وارد فوتبال کرد
مسی در بد وضعیتی گرفتار شده است. انگار باید باور کنیم دوران ستاره‌هایی که یک‌تنه تیم‌هایشان را قهرمان می‌کردند به پایان رسیده است.