21
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397
شماره 7376
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرار به سوی پیروزی

یکشنبه‌های بنفش
ما از آقای تاج و آقای ساکت و بقیه دوستان در فدراسیون فوتبال برای همان ایده نبوغ‌آمیز بردن فینال به خرمشهر و پافشاری در برگزاری آن در این شهر تشکر می‌کنیم.
ویژه
بعد از قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا، اغلب کارشناسان از اینکه قرعه آسانی برای تیم‌ملی رقم خورده ابراز خوشحالی کردند.
اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به ماجرای مترجم برانکو ورود کرده هم جالب است.
وینفرد شفر بعد از تمدید دو ساله قراردادش با استقلال در واکنش به حرف و حدیث‌هایی که در مورد احتمال قطع همکاری او با این باشگاه وجود داشت.
​​​​​​​لیگ جهانی والیبال امسال تنها نامش به لیگ ملت‌های والیبال تغییر نکرده، بلکه الگوی برگزاری مسابقات با تغییرات زیادش سبب شده تا این تورنمنت طولانی‌تر، فشرده‌تر و احتمالا هیجان‌انگیزتر از سال‌های گذشته شود.
علی قربانی مهاجم استقلال تهران در برخی مسابقات آن‌قدر موقعیت خراب می‌کرد که باعث می‌شد هواداران به عملکرد او انتقاد داشته باشند.
پرسپولیس برای بازی رفت با الجزیره فقط سیدجلال را ندارد. انصاری به دفاع وسط می‌رود و ماهینی طبق معمول جایش در زمین عوض می‌شود.

اسماعیل، قربانی فوتبال

تیتر یک
در درگیری‌های تماشاگران فینال حذفی هوادار استقلال از یک چشم نابینا شد.
ال کلاسیکو 238

ال کلاسیکو 238

وداع اینیستا؛ رکورد احتمالی رونالدو و رئال در گلزنی؛ ادامه بی‌شکستی بارسا در لیگ...
پنبه و آتش
پنبه و آتش
پیغام‌های رمزدار رحمتی و حسینی در فضای مجازی، جنگ را علنی کرده است.
نگاهی به مسیر تیم‌ملی ایران در جام ملت‌های آسیا.

بازی موش و گربه علی کریمی با مالک سپیدرود

علی کریمی در ماه‌های گذشته نشان داده مثل زمانی که در زمین فوتبال، بازیکنان را با دریبل‌های خلاقانه خود کنار می زد، روش خاص خود را برای مذاکراتش به‌خصوص با مدیران فوتبالی دارد.

حقوق المپیکی‌ها قطع نشده است

درپی گزارشی در روزنامه همشهری‌ورزشی در‌مورد قطع حقوق المپیکی‌ها توسط کمیته ملی المپیک روابط عمومی کمیته المپیک جوابیه‌ای در این مورد نوشته است.

از ریوالدو تا چیکو

نگاهی به عملکرد پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مامه تیام را شاید به جرات بتوان یکی از بهترین خریدهای خارجی تاریخ باشگاه استقلال تهران دانست موضوعی که خود بازیکنان استقلال به آن اذعان دارند.
قابل پیش‌بینی بود که با اتمام رقابت‌های لیگ‌برتر، همکاری استقلال خوزستان با عبدالله ویسی به‌پایان برسد و مسئولان این باشگاه سرانجام روز گذشته با صمد مرفاوی به توافق رسیدند تا این مربی خوزستانی هدایت آبی‌های اهواز را بر عهده بگیرد.
نگاهی به دیدارهای استقلال در مرحله یک هشتم نهایی