21
پنج شنبه 10 اسفند 1396
شماره 7334
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پس چرا حلوا‌حلوا می‌کنید؟

با توجه به محرومیت سرخپوشان از جذب بازیکن، مسئولان پرسپولیس در 2‌ماه گذشته به دفعات از تمدید قرارداد بازیکنان خبر داده‌اند
ویژه
در آستانه داربی تهران، علی پروین با همان کاراکتر خاص و نمک ذاتی و بی‌نظیر خودش سوژه رسانه‌ها شده
رمز تحول استقلال، به زبان آلمانی نوشته شد.
لئناردو پادوانی این روزها فاصله‌ای تا خداحافظی از دنیای بازیگری ندارد. هیچ بعید نیست مدافع برزیلی آبی‌ها پس از مصدومیت شدید در جریان بازی با فولاد، سرنوشتی شبیه جانواریو پیدا کند و برای زندگی به کشورش برگردد. همین داستان بهانه‌ای شد تا سراغ جانواریو برویم و در آستانه داربی پایتخت با او گفت‌و‌گویی داشته باشیم.
مسابقه پرسپولیس و استقلال امروز در حالی برگزار می‌شود که احتمال می‌رود حداقل 3‌بازیکن خارجی در آن فیکس باشند.
قرمز یا آبی؟‌ در پایان مسابقه امروز، جشن در اردوی کدام تیم برپا خواهد شد؟‌ پرسپولیس و استقلال در شرایطی به دوئل امروز رسیده‌اند که هم به لحاظ فنی در وضعیت مطلوبی به‌ سر می‌برند و هم از نظر روحی از آمادگی لازم برای نتیجه‌گرفتن در این مسابقه برخوردار هستند.
محمد نوازی، کاپیتان سابق استقلال همیشه یکی از ویژه‌ترین چهره‌های داربی تهران بوده است. شاید آن داربی معروف دی‌ماه‌79 که به دعوا و جنجال کشیده شد، مهمترین بازی نوازی در تاریخ داربی‌هایش شد.

آخرین داربی مردانه؟

بعد از بسکتبال، تلاش‌ها برای باز شدن درهای استادیوم‌های فوتبال به روی زنان بیشتر شده است.
زیر سایه همه ضدموج‌ها و منفی‌بافی تکراری، داربی هنوز فراتر از یک مسابقه فوتبال است. هنوز خیابان‌ها را خلوت می‌کند. آرامش را از نوجوانان‌ها می‌گیرد و صف‌های مدرسه را به هم می‌زند. داربی هنوز داربی است. بعد از همه این سال‌ها. بعد از همه این دوئل‌ها.
6 هدف فرعی داربی 86

6 هدف فرعی داربی 86

نخستین گل بشار برای پرسپولیس یا حمله شفر به تنها دستاورد منصوریان؟
زمین و زمان می‌دانند که نتیجه داربی به اندازه کل فصل اهمیت دارد. امروز اول و آخر همه چیز اسکوربورد است و نتیجه‌ای که در پایان 90دقیقه روی آن ثبت می‌شود. با این همه داربی 86 می‌تواند بعضی اهداف فرعی، جزیی و کم‌اهمیت‌تر را هم پوشش بدهد.
پشت‌پرده یک استعفا
پشت‌پرده یک استعفا
بررسی دلایل کناره‌گیری ناگهانی رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی
رسول خادم، کمتر از 3‌ماه پس از انتخاب دوباره‌اش به ریاست فدراسیون کشتی، استعفا داد.
حاصل تلاش استقلال در 4بازی اخیرش 3برد و یک باخت بوده و آبی‌ها با این بیلان مقابل تیمی قرار می‌گیرند که 18بازی متوالی شکست نخورده است. در جدول نیم‌فصل دوم لیگ، آبی‌ها فعلا در رتبه سوم قرار دارند. آنها 3امتیاز کمتر از پرسپولیس و 4امتیاز کمتر از ذوب‌آهن به‌دست آورده‌اند.

دورچینِ‌ داربی

داربی بزرگ تهران همه اتفاقات فوتبالی و حتی غیرفوتبالی امروز و فردا را تحت‌تأثیر خود قرار داده است. اما در این میان فراموش نکنیم که امروز و فردا در لیگ‌برتر غیر از داربی مسابقات دیگری هم برگزار می‌شود. هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر امروز با 3بازی و فردا با 4بازی پیگیری خواهد شد.

خط آتش صد‌متری

داربی‌86 مسلما تقابل‌های دیدنی زیادی خواهد داشت. مثلا رویارویی مامه تیام با جلال حسینی حتما جذاب است و از آن‌سو تقابل علی علیپور با روزبه چشمی هم مثل بازی رفت جذابیت‌های خاص خود را دارد.

ببین با کی می‌ریم جام‌جهانی!

هزار سال است که اسم تیم‌های بزرگ خارجی را از آرسنال تا بارسلون ردیف می‌کنند