11
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397
شماره 7380
باشگاه
۲۳۰۲۳۶۲۷
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۰
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لاغر شدن به ضرب سی‌دی!

جلّ الخالق!...ما همه‌جور شیوه و وسیله‌ای برای لاغر شدن دیده و شنیده بودیم؛ مگر به شیوۀ صوتی و به شکل سی‌دی!...این مطلب را ما از خودمان در‌نیاوردیم، خبرگزاری برنا اینا که علی‌القاعده مربوط به جماعت جوان کشور است.
ویژه
​​​​​​​آن زمان که ماهواره تازه وارد کشور شده بود، ما هم یکی داشتیم. البته الان دارم اعتراف می‌کنم که در اوایل دهه70 یک ماهواره روی پشت‌بام خانه‌مان بود وگرنه آن موقع اگر کسی از من می‌پرسید که ماهواره داریم، می‌گفتم نداریم و فقط صداوسیما را می‌بینیم.
تو شهرمون یه‌ عده‌مون می‌دیم پز با تقویت کردن صوت اگزوز تو شهری که سکوت مثل دُرِّه گاز می‌دیم اگزوزمون بغُرَِه چشما به ما خیره و محدود شه اعصاب شهروندا نابود شه همه بگن عجب سر و صدایی ایشون پیکه‌س یا مارسل دزایی یا ممکنه که تام کروز باشه اون یا بچه برادر بان‌‌کی‌مون یا شاید جکه که عشق رُزه که اینقده صدا تو اون اگزوزه شاید برادر سلین دیون‌ است که اینقدَر ماشینشون گرون است دردسرت ندم دیگه خلاصه صدای اگزوز ما با کلاسه

منزوی شدن آمریکا در جامعه بین‌الملل، یا لغو توافق هسته‌ای

برجام
خروج آمریکا از برجام و انزوای این کشور
صحنه‌ای از سیزده‌بدر است که امروز منتشر شده تا یاد اون ایام گرامی داشته بشه.
PDF باشگاه
کوتاه باشگاه
اخبار این هفته را پیگیری می‌کنیم با موضوع برجام، هفته پیش دونالد ترامپ از برجام خارج شد. خبرنگار اعزامی ما از کوآلالامپور گزارش داد که در حاشیه ترامپ چه اتفاقاتی در آمریکا رخ داده است.