19
سه شنبه 23 دی 1399
شماره 8135
جهان
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ورود جو بایدن به کاخ سفید، با تغییر در سیاست‌های خاورمیانه‌ای آمریکا همراه خواهد بود.
نیویورک‌تایمز در گزارشی به مهار دونالد ترامپ از سوی شرکت‌های فناوری فعال در حوزه شبکه‌های اجتماعی پرداخته و نوشته که اقدام این شرکت‌ها در خاموش کردن صدای ترامپ نشان داد قدرت اصلی در دنیای امروز در دست کیست.
آسیا
کیم‌جونگ‌اون، رهبر کره‌شمالی در اقدامی که تحلیلگران معتقدند هدفش بسط بیشتر قدرت اوست، بعد از پدربزرگ و پدرش به‌عنوان سومین عضو خانواده حاکم به‌عنوان دبیر کل حزب کارگران انتخاب شده است.

یمن؛ یک گام دورتر از صلح

اقدام دولت آمریکا برای افزودن نام جنبش انصارالله به لیست گروه‌های تروریستی هرگونه مذاکره احتمالی برای پایان جنگ در یمن را با مشکلات جدیدی روبه‌رو خواهد کرد
گزارش
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز گذشته اعلام کرد دولت این کشور نام جنبش انصارالله یمن را در لیست گروه‌های تروریستی قرار خواهد داد. این تصمیم در حالی از سوی وزیر خارجه آمریکا بیان شده که «تنها 8روز» تا پایان عمر دولت ترامپ زمان باقی است.
ویلیام برنز؛ دیپلماتی که به سازمان سیا رسید

ویلیام برنز؛ دیپلماتی که به سازمان سیا رسید

کمتر از 10روز مانده به انتقال قدرت در کاخ سفید از جمهوریخواهان به دمکرات‌ها، جو بایدن آخرین عضو کلیدی کابینه یعنی رئیس سازمان سیا را هم معرفی کرد؛ پستی که در کمال ناباوری به دیپلمات کهنه‌کار آمریکایی، ویلیام برنز رسید.
سرزندگی و روحیه‌بخشی در شهر
سرزندگی و روحیه‌بخشی در شهر
شاید صحبت از سرزندگی و روحیه‌بخشی در شهر در این دوران وانفسای کرونا کمی دور از ذهن و خارج از موضوع باشد و ما را یاد حرف ماری آنتوانت بیندازد! *