15
دو شنبه 27 خرداد 1398
شماره 7687
جهان
۲۳۰۲۳۶۲۷
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۰
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ادامه اعتراض ضدچینی در هنگ‌کنگ

یک روز بعد از عقب‌نشینی فرماندار هنگ‌کنگ مقابل معترضان، اعتراض‌های خیابانی نه‌تنها متوقف نشد که با شدت بیشتری ادامه یافت.
ویژه
درحالی‌که مخالفت‌های آمریکا با خرید سامانه اس-400 روسیه از سوی ترکیه ادامه دارد، رجب طیب اردوغان اعلام کرد، قصد دارد در این رابطه با دونالد ترامپ مذاکره کند.
آمریکا
آمریکا عملیات سایبری در روسیه را شدت بخشیده و در اقدامی پیشگیرانه، بدافزارهایی را در شبکه‌های توزیع برق روسیه نصب کرده تا در صورت لزوم،‌ از آنها استفاده کند.
سارا نتانیاهو همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سرانجام بعد از 6‌ماه اتهام سوءاستفاده مالی را پذیرفت و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
روزنامه آلمانی تاگس‌شاو دیروز در گزارشی خبر داد، از آغاز سال2019 تا‌کنون 6ماه آلمان بیش از یک میلیارد یورو سلاح و تجهیزات نظامی به ائتلاف سعودی در جنگ یمن فروخته ‌است.

دعوای ترامپ و شهردار لندن بالا گرفت

دونالد ترامپ برای چندمین‌بار، صادق‌خان را مایه ننگ انگلیسی‌ها خواند
گزارش
دونالد ترامپ که به‌نظر می‌رسد هنوز از استقبال نه چندان دلچسب لندن‌نشینان در سفر اخیرش به این شهر دلخور است، دیروز به بهانه کشته شدن 3نفر در پایتخت انگلیس، شهردار لندن را به باد انتقاد گرفت و او را مایه «بی‌آبرویی» انگلیسی‌ها خواند.
PDF جهان
کوتاه جهان
کیوسک
انفجار در 2 نفتکش در دریای عمان و اتهامی که ساعاتی بعد از این واقعه، آمریکا علیه ایران مطرح کرد، با واکنش منفی بسیاری از رسانه‌ها، فعالان سیاسی، ناظران و تحلیلگران در جهان روبه‌رو شد.