15
سه شنبه 18 اردیبهشت 1397
شماره 7378
زندگی
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از آموزش موسیقی تا کافه‌داری

نگاه روز
جرقه افتتاح یک کافه برای بچه‌های اوتیسم و سندروم داون سال95 زده شد. آیلین آگاهی که 17سال تجربه آموزش موسیقی به این بچه‌ها را دارد تلاش زیادی برای راه‌اندازی این کافه کرده و حالا درصدد راه‌اندازی کافه‌هایی مشابه کافه دانتیسم در دیگر نقاط تهران است.
ویژه
یکی از مشکلات معلولان کشور ما خانه‌نشینی است. معلولان هم باید مانند دیگر افراد جامعه در متن جامعه حضور فعال داشته باشند.
معلولیت برای یک انسان، نه یک نقص و ضعف بلکه پدیده‌ای ناشی از عوامل مختلف است که می‌تواند در تمامی سنین بروز کند.
بازار ک0تاب‌های سینمایی، سال به سال چاق‌تر می‌شود.
تنوع کتاب‌های سینمایی در سال‌‌های اخیر بیشتر شده است و مخاطبان کتاب‌های سینمایی با آثار بسیاری از نقد و تک‌نگاری و ترجمه و کتاب‌های تخصصی مواجه می‌شوند.
گزارش همشهری از یک کافه متفاوت؛کافه دانتیسم

اینجا مهربانی سرو می‌شود

برای رفتن به این کافه عجله کنید. کافه دانتیسم در یک هفته‌ای که از تولدش می‌گذرد مشتری‌های زیادی داشته و دارد؛ کافه‌ای که نامش برگرفته از 2 کلمه سندروم داون و اوتیسم است
پس از تایید لایحه حمایت از حقوق معلولان توسط شورای نگهبان و ابلاغ آن در هشتم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری توسط رئیس‌جمهور، انتظار می‌رود به زودی این لایحه در روزنامه رسمی چاپ شده و پس از طی مدت قانونی به‌عنوان قانون جدید مورد استناد قرار بگیرد
PDF زندگی
کوتاه زندگی
ما شهرها را برای انسان‌های توانمند می‌سازیم. آیا سهم اشخاص کم‌توان در فرایند خلق فضای شهری درنظر گرفته می‌شود؟
این روزها با ابلاغ قانون حقوق افراد دارای معلولیت، پرتویی از نور امید به دل این افراد تابیده شده است؛ امید به اینکه با اجرایی شدن این قانون معلولان نیز مانند دیگر افراد از امکانات جامعه بهره‌مند شوند.