6
یکشنبه 3 آذر 1398
شماره 7813
ایرانشهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زندگی در جلفا

جلفا منطقه‌ای در شمال آذربایجان ‌شرقی است. شهرستان جلفا با وسعت ۱۶۷۰ کیلومتر مربع در ۱۲۰کیلومتری تبریز و به‌صورت نوار باریکی در مرز شمالی ایران واقع شده است.
محیط زیست
بیشتر استان‌های کشور هفته گذشته، با فعالیت سامانه بارشی‏، کاهش دما‏ و بارش برف و باران را تجربه کردند، اما از روزهای پایانی هفته گذشته فعالیت این سامانه کاهش یافت و شرایط جوی به پایداری رسید.
برداشت زعفران در خراسان رضوی با سرد شدن هوا به روزهای آخر رسیده است. به گزارش فارس، سطح زیر کشت زعفران در خراسان رضوی در سال گذشته ۸۷هزارو ۷۵۰ هکتار بود که از این سطح ۲۹۸ تن محصول برداشت شد.
جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» بین 5 منطقه تقسیم شد که لرستان به عنوان منطقه ۲ سوم و چهارم آذر میزبان استان‌های غرب کشور و قم خواهد بود.

حراج پیچ‌های دزدی راه‌آهن در بازار

سرقت پیچ‌های راه‌آهن بارها موجب بروز حوادث برای قطارها و تهدید جان مسافران شده است
مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۱ در حالی از افزایش پدیده پیچ‌دزدی در خطوط ریلی فرعی و فرسوده راه‌آهن استان سمنان خبر می‌دهد که این مسیر بخش قابل توجهی از مسیر ریلی تهران – مشهد است.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
باد، گرد وغبار کارخانه کاشی را به مجتمع مسکن ‌مهر زرقان می‌آورد. حالا که این کارخانه تعطیل شده است، باید بقایای آن نیز جمع‌آوری شود.