18
یکشنبه 12 اسفند 1397
شماره 7616
ایرانشهر
23023442
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حرکت اولین قطار گردشگری در لرستان

روزنه
قطار گردشگری لرستان از 29 اسفند به حرکت درمی‌آید و قرار است بهترین مناطق گردشگری استان را با استفاده از ظرفیت ریلی به نمایش بگذارد.
ویژه
معاون سیاسی - امنیتی استاندار کرمانشاه با اشاره به موافقت شورای امنیت ملی برای بازگشایی مرز خسروی گفت: این شرط لازم است، اما کافی نیست و برای بازگشایی مرز خسروی و تردد کاروان‌های زیارتی، طرف عراقی هم باید اعلام آمادگی کند.
همدان
همدان،نخستین پایتخت آریایی‌ها، سال‌هاست عنوان پرطمطراق «پایتخت تاریخ و تمدن ایران» را یدک می‌کشد، اما آیا با چند اثر تاریخی می‌توان گردشگر را به اقامت و صرف هزینه در آن شهر ترغیب کرد؟
مدیرکل راه آهن غرب کشور گفت: قطار همدان- تهران و بالعکس با سالن‌های اتوبوسی از روز دوشنبه 20 اسفند حرکت خود را آغاز می‌کند.
آشوراده، دهی در مرکز شبه جزیره میانکاله، با تاریخی پر فراز و نشیب در شهرستان بندرترکمن است.

غافلگیری اسفند

بارش برف در آستانه سال نو شهروندان 26 استان کشور را غافلگیر کرد
روزهای گذشته 26 استان آذربایجان‌ شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال‌ و ‌بختیاری، خراسان ‌جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان ‌و‌ بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه‌ و ‌بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد درگیر برف،‌ باران و کولاک بودند.
کاکتوس ساوه در راه خلیج ‌فارس

کاکتوس ساوه در راه خلیج ‌فارس

کارشناس مسئول گلخانه‌های جهاد کشاورزی ساوه از رونق صادرات انواع گیاهان خانواده ساکولنت‌ها کاکتوس‌ها از این شهرستان به خارج از کشور خبر داد.
سند برای جنگل‌های مازندران
سند برای جنگل‌های مازندران
مدیر کل منابع طبیعی مازندران گفت: تمامی عرصه‌های جنگلی استان تا پایان سال مالی جاری دارای سند کاداستر به نام دولت جمهوری اسلامی خواهند شد.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
پیام‌های خود را با این شماره در میان بگذارید.