18
سه شنبه 6 شهریور 1397
شماره 7466
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین نیروگاه بادی

بزرگ‌ترین نیروگاه بادی کشور با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو، در منطقه طارم سفلی قزوین به بهره‌برداری رسید.
ویژه
کرمانج نام گروه بزرگی از کردها با گویش کرمانجی است که بیشتر در خراسان، گیلان، ایلام، سیستان ‌و ‌بلوچستان و همچنین در شمال خلخال در استان اردبیل ساکن هستند.
دهیار روستای ولوکلای بابل در استان مازندران گفت: آب‌بندان 22 هکتاری ولوکلا، بین روستاهای کشتلی چناربن و روستای ولوکلای بابل، پر از نیلوفر آبی است.
انار شیطان یکی از گونه‌های درختی بسیار با ارزش است که ارزش منحصر به فرد اکولوژیکی، اقتصادی و دارویی دارد، اما در حال انقراض است.
روزنه
کارخانه اسید سیتریک یکی از مهم‌ترین واحدهای صنعتی راکد کرمانشاه است که کار خود را به عنوان اولین و تنها واحد تولیدکننده اسید سیتریک در کشور سال 86 با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار تن آغاز کرد.
محمد‌باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با هدف بازدید و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های زیرساختی در 3 حوزه راه، آب و کشاورزی روز گذشته دوشنبه به کردستان سفر کرد.
محمود افخمی رشیدی، سرکنسول ایران در هرات افغانستان، گفت: مرز گمرک یزدان خراسان‌ جنوبی در آینده‌ای نزدیک بازگشایی می‌شود.

همدان به ۲۰۱۸ رسید

هرآنچه باید از رویداد «همدان؛ پایتخت گردشگری آسیا» بدانید
همدان
چند سالی است همدان را «پایتخت تاریخ و تمدن» لقب داده‌اند. تاریخ بلند همدان گواه این ادعاست؛ برخی از آثار تاریخی و فرهنگی استان متعلق به بومیان پیش‌آریایی همدان و برخی دیگر یادآور شکوه و رونق این شهر در زمان پایتختی مادهاست.
غبار در قصرشیرین

غبار در قصرشیرین

یک توده گرد و خاک از بامداد روز گذشته دوشنبه قصرشیرین در استان کرمانشاه را فرا گرفت و دید افقی را در این شهرستان مرزی به هزار متر کاهش داد.
دلجویی از زلزله‌زدگان
دلجویی از زلزله‌زدگان
وزیر کشور صبح روز گذشته دوشنبه برای دلجویی از مردم زلزله‌زده و برآورد خسارت به شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه سفر کرد.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
روزانه ۴۷ نفر در جاده‌ها کشته می‌شوند/تعامل 2 خواهرخوانده
ششمین نمایشگاه گل و گیاه کرج در پارک شهید چمران در شهر کرج در استان البرز برپا شده و تا هشتم شهریور هر ‌روز از ساعت ۱۰ تا ۲۱ پذیرای شهروندان است.