13
یکشنبه 20 اسفند 1396
شماره 7342
ایرانشهر
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کهنسالی

کهنسالی، بیش از آنکه یک اتفاق در چرخه زندگی باشد، ممکن است به‌صورت یک حالت یا تفکر در آید؛ تفکری که جوامع در دست آن به‌دست و پا بیفتند و نتوانند از دست آن بیرون بجهند.
ویژه
ماکو یکی از شهرهای تاریخی آذربایجان‌ غربی است که تاریخ دیرینه آن شهرت دارد
دانشگاه علامه طباطبایی طی پژوهشی میدانی که سال گذشته توسط علی خاکساری و همکارانش در مورد نیازها و مشکلات سالمندان در تهران انجام شد، تعریفی از این نیازها و مسائل مبتلابه آنها ارائه کرد.
فردا، دوشنبه 21اسفند سال1396 آسمان تهران باز هم ابری‌است و دمای هوا در روز، 17درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده؛ اگرچه پس از غروب خورشید با کاهش دما، شبی با دمای 9درجه سانتی‌گراد بالای صفر را سپری خواهیم کرد.

شهر، پیری و چشمانی که هنوز منتظرند

تهران تاکنون برای شهروندان سپیدمویش چه کرده است؟
طبق تعریف سازمان بهداشت جهانی، شهرهای دوستدار سالمند شامل آن دسته از فضاهای شهری هستند که توزیع خدمات عمومی در آنها به‌گونه‌ایست که حداکثر تناسب را با نیازها و محدودیت‌های افراد سالمند دارد.
نبرد استاندارد آلمانی با کیفیت پایین تولید خودرو

نبرد استاندارد آلمانی با کیفیت پایین تولید خودرو

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از علل سختگیری برای خودروها می‌گوید
این روزها همان اندازه که سلامت یک شهروند اهمیت پیدا کرده، سلامت خودروی وی نیز حائز اهمیت شده است.
تهران با 10 ابرچالش مواجه است
تهران با 10 ابرچالش مواجه است
مرتضی الویری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران می‌گوید عبور از بحران‌های پایتخت به 10 تا 15 سال زمان نیاز دارد
من تصور می‌کنم 10 الی 15 سال زمان می‌خواهد تا چالش‌های شهر حل و تهران به وضعیت نرمال و طبیعی برسد
کمندان، یکی از بکرترین روستاهای لرستان، تا ازنا 25 کیلومتر فاصله دارد. برای رفتن به کمندان باید از چند روستای دیگر بگذریم. برف قله اشترانکوه را پوشانده اما هوا خیلی سرد نیست
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
فرشته بهروزرشید، بانویی 65ساله و ساکن غرب تهران است. تا چند سال پیش، از برنامه‌های فرهنگسرای منطقه زندگی‌اش در اکباتان استفاده می‌کرد اما در سال‌های اخیر به‌دلیل تغییر رویکرد کلاس‌ها، ‌او بیشتر زمانش را در خانه می‌گذراند.