15
دو شنبه 12 خرداد 1399
شماره 7954
سبک زندگی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با شما، برای شما

قرار است بنویسید... کوتاه اما بنویسید... ساده، روان، راحت... از خیلی پیش از اینها بنا داشتیم فضایی را فراهم کنیم تا صحبت‌ها، دیدگاه‌ها، ایده‌ها، انتقادها، اعتراض‌ها و پیشنهادهای شما بی‌واسطه به صفحه ما راه پیدا کند.
ویژه
متفاوت‌ترین شکل فعالیت بشر که سهم بسزایی در تکامل شخصیت و اجتماعی‌شدن او داشته، هنر است. هنر تاریخی به وسعت بشریت دارد و نیاز انسان به آن از ما قبل تاریخ تاکنون محسوس است. انسان‌ها همیشه از طریق هنر، کیفیت زندگی خود را در هر دوره‌ای از زمان ارتقا بخشیده‌اند.
یکی از تبعاتی که کاهش وزن برای اغلب افراد دارد، شل‌شدن پوست است. هرقدر اضافه وزن بیشتری داشته باشیم و یا سن بالاتر، احتمال اینکه پوستمان شل شود بیشتر است.
با ورود سیلاب دشتمال از افغانستان، بخش هایی از دریاچه هامون احیا شده است. رویش علوفه زیاد در این دریاچه باعث شده تا دامداران، دام‌شان را برای چرا به این منطقه بیاورند.
خیابان لاله زار تهران؛ در تصویر؛ نمایی از قدیم و وضع حال این خیابان را که در دوره قاجار یکی از معتبرترین خیابان های پایتخت بود می بینید.

روزگار پریشان دستفروشان

بررسی مشکلات دستفروشانی که از وقتی کرونا شیوع پیدا کرده تقریبا بیکار شده‌اند
بسیاری از دستفروشانی که در بلوار کشاورز کار می‎کنند آنقدر از قرنطینه و خانه‌نشینی خسته شده بودند که یک روز قید ماسک و دستکش را زدند، چهارپایه و بساط‌شان را بیرون کشیدند و بازگشتند به خیابان. در نگاه‌شان ترس نشسته؛ ترس از قسط‌های عقب افتاده، از دست‌های ‌خالی و از روزگار نیامده غیرقابل پیش‌بینی؛ از پسا کرونا.