15
دو شنبه 4 آذر 1398
شماره 7814
سبک زندگی
23023100
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چگونه نیاز به صمیمیت را در دوران نوجوانی فرزندان پاسخ دهیم؟

نیاز سن نوجوانی، صمیمیت است و آنها اصولا دوست دارند مناسبات صمیمی‌تری با هم‌سن و سال‌های خود داشته باشند. هرچه خانواده نتواند این صمیمیت را برای نوجوان تامین کند خواه‌ناخواه، نوجوان برای پیداکردن نیاز به صمیمیت به سمت گروه‌های خارج ازخانه حرکت می‌کند.
ویژه
شما احتمالا با احساس آزاردهنده خارش به هنگامی که نیاز به عطسه دارید، اما نمی‌توانید عطسه کنید، آشنا هستید. این خیلی خسته‌کننده است به‌ویژه وقتی که نیاز به پاک کردن راه‌های بینی و رفع گرفتگی آن دارید. ما در اینجا ۱۰ روش مختلف و آسان را برای رفع این مشکل به شما یاد می‌دهیم.
تربت حیدریه در 140 کیلومتری جنوب مشهد آب و هوا، اقلیم و خاک مناسبی برای کاشت گیاه زعفران دارد به طوری که این شهر به بزرگ‌ترین تولیدکننده زعفران دنیا تبدیل شده است.

تله نیکوکاری در فضای مجازی

همشهری آگهی‌هایی را بررسی کرده که در فضای مجازی با ادعای نیاز و کمک به نیازمندان منتشر می‌شود
پرداخت وام به افراد نیازمند... کمک در حد توان... کمک به سرپرست خانوار.... این جملات حالا به بخش جدایی‌ناپذیری از فعالیت روزانه برخی شبکه‌های اینترنتی و نرم‌افزارهای ارائه‌کننده خدمات بر‌خط تبدیل شده است.
PDF سبک زندگی
کوتاه سبک زندگی
کلاه پوستی بخشی از تن پوش مردان در روزگار قدیم بود. این کلاه‌ها معمولا از 3 قران تا 4 تومان به فروش می رفت. آنهایی که مال و منالی داشتند کلاه‌های پوستی گران قیمت می خریدند تا طبقه خود را نمایان کنند.