13
سه شنبه 21 مرداد 1399
شماره 8010
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اگر به‌دنبال نو کردن ظروف چینی و بلور آشپزخانه یا تهیه جهیزیه برای نوعروسان دم بخت هستید، باید شال و کلاه کنید و سری به بزرگ‌ترین بورس بازار این اقلام در محدوده میدان شوش تا خیابان صابونیان بزنید. در این راسته بازار انواع محصولات ایرانی و خارجی با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می‌شود.
اگر وجود برخی خط‌وخش‌ها در رنگ بدنه خودروی‌تان شما را آزار می‌دهد و فعلا نمی‌خواهید هزینه تعمیر یا پولیش‌کردن رنگ خودرو را بپردازید، راهکارهای موقتی برای حذف این خط‌و‌خش‌ها وجود دارد.
کمبود و افزایش شدید قیمت انواع لوازم خانگی در بازار خرده‌فروشی، موجب اقبال 90درصد مشتریان به تعمیر و نگهداری محصولاتی شده که قبلا خریداری کرده‌اند و اکنون نیازمند سرویس یا انجام تعمیرات هستند.

فرش دستباف «نائین چین»

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف: فرش دستباف ایرانی به رغم همه مشکلاتی که تولیدکنندگان دارند هنوز بهترین فرش دنیاست و رقبای ما برای بازاریابی از نام برندهای شاخص فرش ایران استفاده می‌کنند
صادرات فرش دستباف ایران در یک سال و نیم اخیر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.
تولید کنندگان، عامل گرانی سیمان و مصالح ساختمانی نیستند

تولید کنندگان، عامل گرانی سیمان و مصالح ساختمانی نیستند

افزایش هزینه تمام‌شده تولید و قیمت مصوب برخی انواع مصالح ساختمانی مانند سیمان، زمینه گرانی و گرانفروشی این اقلام در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است.
افزایش هزینه تمام شده تولید و قیمت خرده فروشی انواع ماهی
افزایش هزینه تمام شده تولید و قیمت خرده فروشی انواع ماهی
افزایش هزینه تمام‌شده تولید و صید انواع ماهیان پرورشی و آزاد، موجب افزایش قیمت مصرف‌کننده این اقلام و کاهش سهم آن در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی شده است.