13
چهار شنبه 15 مرداد 1399
شماره 8006
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
این روزها بسیاری از کارمندان و دانشجویان ناچارند وظایف و تکالیف خود را از خانه انجام دهند، کاربرد و اهمیت اینترنت در خانه بیشتر از قبل به چشم می‌آید. برای استفاده از اینترنت خانگی ضروری‌ترین وسیله مودم است.
صادرات فرش دستباف ایران در 2 سال اخیر کاهش بسیار شدیدی داشته و به‌نظر می‌رسد فرش ایران در عرصه بین‌المللی از دوران طلایی خود فاصله گرفته است.
با موافقت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، قیمت مصوب انواع تایر تولید داخل کشور 25درصددیگر افزایش یافته است که با محاسبه 30درصد دیگر افزایش علی‌الحسابی که همین یک‌ماه پیش اعمال شده بود، قیمت لاستیک در بازار کشور به‌طور رسمی تا 55درصد افزایش می‌یابد.

شوک نرخ مصوب به بازار خودرو

اعلام نرخ مصوب جدید کارخانه و سخت تر شدن شرایط قرعه کشی موجب افزایش بیشتر نرخ حاشیه بازار انواع خودروهای داخلی شد
با تصویب و ابلاغ کمیته قیمت‌گذاری و ستاد تنظیم بازار خودرو، انتظار خودرو‌سازان برای افزایش رسمی نرخ مصوب محصولات‌شان زودتر از موعد سه ماهه تعیین شده شورای رقابت شهریور‌ماه امسال محقق و قیمت انواع خودروهای پرتیراژ داخلی گرانی رسمی 20تا 35درصدی را شاهد بوده است.
گرانی الیاف؛ دلیل گرانی فرش

گرانی الیاف؛ دلیل گرانی فرش

کاهش صادرات فرش ایران اعم از دستباف و ماشینی همزمان با رکود بازار داخلی، تولیدکنندگان فرش را با زیان مواجه کرده است.
بازار شکر کمبودی ندارد
بازار شکر کمبودی ندارد
تعلق نگرفتن ارز دولتی به بسیاری از فعالیت‌های تولیدی و تجاری مدتی است که همه‌گیری گرانی را در بازار کالاهای اساسی به همراه داشته است.
PDF بازار
کوتاه بازار
در بازارعبدل‌آباد می‌توانید بسیاری از کالاها را با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید، ازجمله پارچه. تفاوت‌هایی که پارچه‌فروشی‌های عبدل‌آباد با سایر پارچه‌فروشی‌ها دارد موجب شده تا این بازار مورد توجه بسیاری از افرادی قرار گیرد که نیاز به پارچه دارند.