13
دو شنبه 13 مرداد 1399
شماره 8004
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قیمت فولاد را قدرت‌های پنهان تعیین می‌کنند

نابسامانی در زنجیره فولاد در بحث قیمت‌گذاری، به‌ویژه در چندماه گذشته محل مناقشات بسیاری میان تولیدکنندگان و وزارت صمت بوده و این نابسامانی در قیمت‌گذاری و توزیع، مصرف‌کنندگان را نیز دچار سردرگمی و چالش کرده است.
ویژه
آکواریوم ‌بازی شاید در این روزهای کرونا، بهترین گزینه برای سرگرم کردن بچه‌ها در منزل باشد. اغلب ماهی‌های آکواریومی قیمت بالایی دارند ولی اگر بتوانید یکی‌ دو ماهی زیبا و یک آکواریوم کوچک مهیا کنید، چند ساعت در طول روز بچه‌ها را سرگرم کرده‌اید.
ممنوعیت واردات و کاهش تیراژ تولید انواع لوازم خانگی، زمینه کمبود، احتکار و گرانفروشی این محصولات، به‌خصوص اقلامی مانند کولرگازی که سهم تولید داخل از بازار ناچیز است را فراهم کرده.

رقابت تنگاتنگ لاستیک و خودرو در گرانی

آیا افزایش 55درصدی قیمت مصوب تایر از سوی سازمان حمایت از التهاب بازار خواهد کاست؟
بازار لاستیک کشور مدت‌هاست جو آرامی ندارد  و گرانی و کمبود بر آن سایه انداخته است.
ابهامات حداکثر قیمت مصوب تخم‌مرغ

ابهامات حداکثر قیمت مصوب تخم‌مرغ

با وجود اعلام نرخ مصوب و افزایش عرضه تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار، اختلاف قیمت خرده‌فروشی و حاشیه بازار این محصول همچنان بالا مانده است.
ماسک با نرخ مصوب عرضه نمی‌شود
ماسک با نرخ مصوب عرضه نمی‌شود
شیوع موج دوم کرونا و تأکید مسئولان بر استفاده از ماسک در مراکز عمومی، موجب رشد تقاضا و کمبود و گرانی این کالا با وجود نرخ‌های مصوب شده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
با به نمایش درآمدن علامت پایان شارژ گوشی موبایل، نخستین گزینه پیش روی شما یافتن محلی برای شارژ کردن و استفاده از آن است اما باید بدانید که در برخی جاها به‌دلیل فنی نباید گوشی موبایل خود را به شارژ بزنید.