13
شنبه 11 مرداد 1399
شماره 8002
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تلاش برخی برندها برای صادرات شیر خشک

کاهش سرانه مصرف شیر و لبنیات، میزان تولید شیرخشک را در کارخانه‌های صنایع لبنی افزایش داده و با ممنوعیت صادرات این محصول، دپوی حجم بالای شیر خشک در انبارها برای کارخانه‌های لبنی دردسرساز شد اما اخیرا صادرات این محصول آزاد شده است.
ویژه
اگر به‌دنبال خرید در ضد‌سرقت برای کاهش احتمال ورود غیرمجاز به منزل یا محل کارتان هستید با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار که غالبا از کشورهای ایران، ترکیه و چین است و رنگ‌بندی و ساختار آن، باید به نکاتی توجه کنید.
مجموعه بازار بزرگ تاریخی تهران واقع در ضلع جنوبی غربی خیابان 15خرداد و حدفاصل خیابان‌های مولوی، خیام و 17شهریور ازجمله راسته بازارهای بزرگ این کلانشهر است که علاوه بر قرار گرفتن بورس فروش انواع کالاها در آن از نظر بافت تاریخی نیز حائز اهمیت است.
افزایش نرخ ارز و شوک ناشی از انتشار خبر ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای 300یورو به کشور موجب کاهش عرضه و بالا ماندن نرخ انواع گوشی تلفن همراه در بازار شده است.

فرش دستباف ایران حالا دیگر رقیب دارد

گرانی و مشکلات ناشی از تحریم، بازارهای صادراتی را یکی پس از دیگری در اختیار رقبا قرار داده است
صادرات فرش در هشت ماهه اول سال ۱۳۹۸ کمتر از ۵۰ میلیون دلار بوده که نسبت به متوسط ۵۰۰ میلیون دلاری صادرات فرش در دودهه گذشته، حدود یک دهم شده است، مهم‌ترین واردکننده فرش از ایران آمریکاست که به‌تنهایی مقصد 30تا 40درصد صادرات فرش دستباف ایران است.
رشد تولید و افزایش قیمت تایر خودرو

رشد تولید و افزایش قیمت تایر خودرو

بررسی قیمت خرده‌فروشی تایرهای تولید داخل و وارداتی حاکی از تداوم سیر صعودی این اقلام به‌خصوص در انواع تایر وارداتی است.
سبقت قیمت رسمی خودروهای چینی از حاشیه بازار
سبقت قیمت رسمی خودروهای چینی از حاشیه بازار
کاهش عرضه، افزایش نرخ مصوب و نوسان نرخ ارز در حالی موجب سیر صعودی قیمت و شکاف نرخ مصوب و بازار انواع خودرو داخلی در حاشیه بازار شده است که برخی شرکت‌های چینی قیمت‌های به‌مراتب بالاتر از حاشیه بازار را برای فروش محصولاتشان لحاظ کرده‌اند.