14
سه شنبه 17 تیر 1399
شماره 7981
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بورس گلیم و جاجیم

راسته بازار
در راسته چهارراه سیروس می‌توانید انواع صنایع بافتنی نفیس و تجاری مثل گلیم و گبه، جاجیم و موکت را پیدا کنید.
ویژه
تا وقتی گوشی‌های تلفن همراه فقط برای مکالمه و نهایتا ارسال پیامک استفاده می‌شد، یک‌بار شارژکردن می‌توانست تا مدت‌ها جوابگوی نیاز باشد ولی این روزها که بیشتر مردم گوشی‌های هوشمند در دست دارند و اینترنت مصرف می‌کنند، گوشی‌ها زود به زود به شارژ نیاز دارند و هرجایی هم امکان شارژکردن فراهم نیست، پس ابزاری که بتواند در مواقع اضطراری گوشی ما را روشن نگه دارد، از واجبات است؛ پاوربانک یا همان شارژرهمراه.
​​​​​​​به‌دنبال افزایش تعرفه‌ برخی خدمات اپراتورهای تلفن همراه و حذف برخی از بسته‌های پرمصرف از جمعه شب، 13تیرماه، روز شنبه سازمان تنظیم مقررات به این تغییرات به‌شدت واکنش نشان داد و آن را غیرقانونی، غیرمنطقی و تخلف اعلام کرد.
​​​​​​​ستاد تنظیم بازار در روز پایانی هفته گذشته با افزایش 12تا 14درصدی روغن‌های مایع و جامد موافقت کرد و به این ترتیب قیمت فروش این کالا در بازار از این هفته افزایش یافت.
​​​​​​​از روزهای پایانی سال ۹۸ تا به امروز گوشی تلفن همراه افزایش قیمتی 1.5تا ۲برابری داشته است و به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی آن کاهش واردات و ایجاد کمبود در بازار باشد.

شهر بی‌نرخی مجازی‌ها

عرضه چندنرخی و گرانفروشی کالاهای دارای نرخ مصوب در فروشگاه‌های اینترنتی به رویه‌ای جاری تبدیل شده است
شیوع کرونا موجب گرمی بازار خرید اینترنتی و افزایش سهم فروشگاه‌های مجازی از توزیع خرده‌فروشی کالا در ایران و سایر کشورهای جهان شده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
حذف ارز دولتی برنج زمینه کمبود و افزایش قیمت برنج خارجی و انتظارات تورمی برای افزایش نرخ انواع برنج ایرانی در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است.