14
شنبه 12 بهمن 1398
شماره 7870
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نوسان عرضه خودرو در حالی زمینه تشدید فاصله قیمت کارخانه و بازار و رشد حواله‌فروشی در بازار را فراهم کرده که خودروسازان بر آزادسازی قیمت‌ها تأکید می‌کنند.
تایر از جمله قطعات مصرفی خودرو است که مالکان خودرو هرچند سال یک‌بار باید نسبت به خرید و تعویض آن اقدام کنند اما علاوه بر نوسان قیمت‌ها و زمان تعویض به‌موقع، خرید تایر با کیفیت مناسب که مشکلات پوسیدگی و تاریخ مصرف آن موجب زیان جانی و مالی صاحبان خودرو نشود، به دغدغه‌ای تبدیل شده است.
با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی از تیرماه سال گذشته اکنون علاوه بر قاچاق انواع لوازم خانگی به شکل‌های مختلف، مشکلی برای تبلیغ بازاررسانی و فروش اینگونه اقلام قاچاق در بازار وجود ندارد.
بررسی قیمت انواع خودروی پرتیراژ داخلی در حاشیه بازار حاکی از تثبیت قیمت این خودروها طی چند هفته اخیر است.
کاهش قیمت خرده‌فروشی مرغ به قیمت مصوب 12هزار و 900تومانی، گلایه مرغداران از زیاندهی را به‌دنبال داشته است.
رئیس اتحادیه کاشی‌ساز و کاشی‌فروش در گفت‌وگو با همشهری: رشد هزینه تولید، افت 40درصدی تقاضا، گرانی 40تا 50درصدی کاشی و سرامیک و تنگناهای صادراتی موجب تشدید رکود تورمی بازار و از سرگیری دپوی محصولات تولیدی در کارخانه‌های کاشی و سرامیک شده است

بازگشت دپو به بازار کاشی و سرامیک

اگر دستی بر آتش ساخت‌وساز دارید یا خواسته و ناخواسته ناچار به تعمیر واحد مسکونی یا محل کسب و کار خود شده و به‌اصطلاح «تیشه بنایی به خانه‌تان» خورده است از رشد بی‌رویه قیمت‌ ملزومات انجام این کار با وجود تشدید رکود بازار از مصالح و لوازم بهداشتی و ساختمانی گرفته تا انواع فلزات و کالاهای صنعتی مورد نیاز و... اطلاع دارید.
PDF بازار
کوتاه بازار
خانواده‌های ایرانی به دلایل مختلفی استفاده از پکیج در مقایسه با دیگر تجهیزات گرمایشی را به‌صرفه‌تر می‌دانند.