14
سه شنبه 8 بهمن 1398
شماره 7869
بازار
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کاهش قدرت خرید مردم در حالی م00وجب رک0ود کسب و کار واحدهای صنفی خشکشویی‌ شده است که فعالیت خشکشویی‌های آنلاین به نابسامانی بازار این خدمات دامن‌زده است.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که در روزهای سرد فصل زمستان با مشکل ریپ‌زدن و حرکت‌نکردن خودرو بلافاصله بعد از استارت‌زدن مواجه شده‌اید، باید توجه کنید که گرم کردن خودرو، اصلی ضروری برای جلوگیری از واردشدن صدمه به موتور خودرو است.
مشکلات تخصیص ارز و ترخیص برنج‌ از گمرکات کشور زمینه کمبود و گرانی این اقلام در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است.
تولید انواع ماهی پرورشی خوراکی و تزیینی، در شرایطی از ابتدای امسال افزایش یافته که گرانی انواع ماهی دریایی و پرورشی موجب کاهش سهم این اقلام در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی شده است.
تازه‌ترین آمارهای رسمی در حالی از رشد حدود 2.8برابری واردات انواع گوشی تلفن همراه طی 8ماه نخست امسال حکایت دارد که این رشد واردات تأثیر چندانی در کاهش قیمت‌های بازار نداشته است.
گزارش میدانی همشهری از گرمی بازار راسته‌های غذافروشی پایتخت؛ افول و نزول فست‌فودی‌ها تا دردسرهای شلوغی و کمبود جای پارک برای ساکنین محلات

ترافیک اغذیه‌فروشی‌ها در پایتخت

رستوران رفتن و بیرون غذا خوردن از دیرباز یکی از تفریحات شیک ایرانی‌ها محسوب می‌شده است. خانواده‌ها هرازگاهی‌ و اغلب به مناسبتی به رستوران می‌رفتند و شبی خاص را می‌گذراندند.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر به‌دنبال جایی هستید که بورس تمام وسایل و تجهیزات خودرو و لوازم جانبی برای اتومبیل را یک جا داشته باشد، به خیابان بهشتی-خیابان سورنا سری بزنید.