14
سه شنبه 24 دی 1398
شماره 7857
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مجوز احداث شهرک پوشاک  تا 2 ‌ماه آینده

احداث شهرک تخصصی پوشاک ازجمله برنامه‌هایی است که بعد از حادثه پلاسکو در دستور کار قرار گرفته اما با مشکلاتی مواجه شده است.
ویژه
اگر ازجمله افرادی هستید که به‌دلیل نوع شغل یا ناتوانی بودجه خانوارتان برای خرید خودرو حتی از نوع دست دوم آن با توجه به افزایش قیمت‌ها یا مصرف سوخت اندک، هزینه‌های پایین نگهداری و چابکی در ترافیک‌، ناگزیر به خرید و استفاده از موتورسیکلت به‌عنوان وسیله نقلیه ارزان قیمت‌تر نسبت به‌خودرو هستید در خرید آن باید به برخی نکات توجه کنید.
کاهش تولید و عرضه انواع محصولات داخلی و تولید مشترک و ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی، سهم اقلام قاچاق از بازار مصرف داخلی را افزایش داده است.
رشد قیمت و تشدید رکود حاکم بر بازار مسکن در حالی است که کارشناسان از افت کیفیت واحدهای مسکونی به‌دلیل گرانی مصالح ساختمانی خبر می‌دهند.
رشد تولید و بهبود شرایط عرضه، زمینه تثبیت قیمت عمده‌فروشی اغلب اقلام میوه، سبزی و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار را فراهم کرده است.

جایی‌که وقت گران‌تر از طلاست

ساعت از واجب‌ترین و پرطرفدارترین اکسسوری‌هاست چون برخلاف زیورآلات که فقط جنبه تزیینی دارند، ساعت از مزیت کاربردی بودن هم برخوردار است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که هنوز قدرت مالی لازم را دارید، به تن‌خور مناسب و شیک و با کیفیت بودن کت و شلوارتان اهمیت می‌دهید و دل‌خوشی از انواع و اقسام کت و شلوارهای شرکتی ندارید، باید سری به بورس بازار پارچه کت و شلوارفروشان خیابان انقلاب، به‌عنوان یکی از چند راسته بازار فروش این محصولات بزنید.