14
چهار شنبه 4 دی 1398
شماره 7840
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قطعات کارکرده خودرو؛ شوش

اگر به‌دلیل مشکلات مالی ناچار به خرید برخی لوازم یدکی دست‌دوم خودرو با قیمت پایین‌تر هستید یا اینکه به‌دلیل نبود قطعات اصلی یا عرضه قطعات بی‌کیفیت، مخصوصا برای خودروهای خارجی به‌دنبال خرید قطعات اصلی حتی دست‌دوم هستید، بهتر است سری به راسته بازار فروش لوازم دست‌دوم و اوراقی‌های خودرو در میدان شوش بزنید.
ویژه
گسترش زندگی شهرنشینی و کاهش سهم فضای سبز از محیط زندگی مردم موجب اقبال بیشتر آنها به نگهداری انواع و گل و گیاه در آپارتمان شده است اما نگهداری این اقلام در محیط سربسته منزل، نیازمند مراقبت‌های خاصی است که صرف‌نظر از نوع گل و گیاه برای داشتن گلدانی شاداب باید به آن توجه کرد.
گرچه هنوز هم رکود حرف نخست بازار زمین و مسکن است اما میزان مراجعه مشتریان خرید مسکن در اواسط فصل پاییز به بنگاه‌های املاک رشد داشته است.
بررسی قیمت خرده‌فروشی برخی اقلام کالاهای اساسی پس از افزایش نرخ بنزین حاکی از حرکت چراغ خاموش عرضه‌کنندگان برای گرانی این اقلام کالایی است.
مشکلات تخصیص ارز و ثبت سفارش واردات گوشی تلفن همراه موجب‌شده تا فعالان صنفی از احتمال افزایش قیمت‌ها با کاهش عرضه و رشد تقاضا در بازار شب عید خبر دهند.

چسبندگی آدامس قاچاق به بازار

فواید زیادی برایش برشمرده‌اند؛ می‌گویند استرس را کاهش می‌دهد، عملکرد مغز را بهبود می‌بخشد، حافظه بلندمدت و کوتاه‌مدت را تقویت کرده و به افزایش تمرکز کمک می‌کند.
PDF بازار
کوتاه بازار
رشد هزینه تمام‌شده تولید موجب افزایش دو برابری قیمت مبلمان اداری و منزل و افت تقاضای ناشی از کاهش قدرت خرید مردم شده است.