14
چهار شنبه 27 آذر 1398
شماره 7834
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سهم 80درصدی واردات از بازار آرایشی‌ها

چندوچون
ممنوعیت واردات لوازم آرایشی و بهداشتی از اردیبهشت امسال و ناتوانی تولید داخل در تامین نیاز بازار موجب افزایش سهم واردات و قاچاق از بازار این اقلام شده است.
ویژه
برای خرید عینک نیز همانند بسیاری از اقلام کالایی، طیف گسترده‌ای از انواع شامل عینک‌های طبی و آفتابی با قیمت و کیفیت گوناگون وجود دارد که از یک سو قدرت خرید مشتریان را افزایش می‌دهد، اما از سوی دیگر باعث افزایش دغدغه خرید اقلام بی‌کیفیت، ارزان‌قیمت و صدمات احتمالی ناشی از اینگونه عینک‌ها به چشم می‌شود.
​​​​​​​واردات گوشت قرمز منجمد برزیلی و گوشت گرم از روسیه و کشورهای آسیای میانه در حالی ادامه دارد که قیمت خرده‌فروشی این محصول در بازار کاهش داشته و تولید‌کنندگان از کفایت تولید داخل برای تامین نیاز بازار خبر می‌دهند.

دست بالای گرانی ‌در بازار کالسکه

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌هایی که در شرف بچه‌دار شدن هستند، خرید لوازم مورد نیاز کودک است.
فروش اینترنتی فرش‌دستباف در بازارهای خارجی

فروش اینترنتی فرش‌دستباف در بازارهای خارجی

​​​​​​​مشکلات بازاریابی و صادرات فرش دستباف ایرانی در دور جدید تحریم‌ها موجب کاهش سهم فرش ایرانی از بازارهای هدف صادراتی و تلاش دست‌اندرکاران برای فروش آنلاین آن شده است.
دپوی 40درصدی گوشی‌های وارداتی با ارز دولتی در گمرک
دپوی 40درصدی گوشی‌های وارداتی با ارز دولتی در گمرک
​​​​​​​توقف رجیستری گوشی‌های مسافری و مشکلات ترخیص و عرضه‌ گوشی‌های واردات رسمی، زمینه کمبود و افزایش قیمت برخی انواع گوشی تلفن همراه در بازار را فراهم کرده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر به هر دلیلی قصد هزینه‌کردن زیاد برای خرید یک کالا را ندارید یا اینکه می‌خواهید کالای خاص که تولید و عرضه آن به تاریخ پیوسته است را خریداری کنید، به‌احتمال زیاد، انواع نو و دست اول اینگونه کالا‌ها در مغازه‌های لوکس و بازارهای جدید نیز یافت نمی‌شود.