14
سه شنبه 19 آذر 1398
شماره 7827
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان داخلی پوشاک، بسیاری از کالاهای مورد نیاز کشور مانند پوشاک ورزشی را تامین کرده‌اند، اما هنوز هم بسیاری از این محصولات با واردات تامین می‌شود.
خروج آب از اگزوز خودرو در فصول سرد سال پدیده‌ای است که می‌تواند منشأ تشخیص و رفع برخی عیوب باشد. در اغلب موارد به همراه آب از لوله اگزوز، دود سفید رنگی خارج می‌شود که این مسئله به شما کمک می‌کند تا مشکل را راحت‌تر تشخیص داده و نسبت به تعمیر خودرو اقدام کنید.
با وجود وعده‌های برخی دست‌اندرکاران بخش تولید و فعالان صنفی در زمینه کاهش نرخ هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی به کمتر از 8هزار تومان تا نیمه نخست‌ماه جاری، کمبود و افزایش قیمت این محصولات همچنان از گلایه‌های مردم است.
با وجود اجرای طرح‌های فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو و سایپا طی هفته گذشته قیمت محصولات این شرکت‌ها در بازار همچنان بالا مانده و فعالان صنفی این شیوه عرضه را گره‌گشای گرانی خودرو نمی‌دانند.
بازار گوشی تلفن همراه و برخی محصولات دیجیتال که طی چند‌ماه اخیر به‌دلیل افت شدید تقاضا، رکود نسبی و ثبات قیمت‌ها را تجربه کرده بود، با افزایش نرخ دلار شاهد سیر صعودی قیمت‌هاست.

پژمردگی بازار گل‌ و‌گیاه

گلفروشی بدون شک یکی از جذاب‌ترین شغل‌هاست و گل خریدن یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کارها. کمتر کسی هست که هنگام گذر از کنار گلفروشی، زیبایی و عطر مسحورکننده گل‌ها، برای خرید وسوسه‌اش نکند.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر اهل مطالعه کتاب با هر تخصص یا سلیقه‌ای هستید یا دانشجو و دانش‌آموز بوده و به‌دنبال کتاب‌های تخصصی خاصی هستید که در محل سکونت‌تان قادر به خرید آن نبوده‌اید، بهتر است سری به راسته بازار کتاب واقع در میدان انقلاب اسلامی، خیابان انقلاب بزنید.