14
شنبه 16 آذر 1398
شماره 7824
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
زعفران ازجمله مواد غذایی ارزشمند با قیمت بالاست که به شکل پودر و رشته کامل در بازار فروخته می‌شود.
مشکلات تامین مواداولیه، تولید و صادرات فرش دستباف ایرانی به برخی بازارهای هدف و کاهش میزان فروش این محصول در بازار داخلی، تولیدکنندگان و تجار فرش را با تنگناهای تازه‌ای مواجه کرده است.
کاهش شدید عرضه و انتظارات تورمی، زمینه بالا ماندن قیمت‌ها و شکاف قیمتی کارخانه و حاشیه بازار خودروهای داخلی را فراهم کرد.
کاهش قدرت خرید مشتریان و افت تقاضا در حالی زمینه کاهش قیمت و تشدید رکود حاکم بر بازار گوشی تلفن همراه را فراهم کرده است که مناقشه گوشی‌های رجیستر شده غیرقانونی همچنان ادامه دارد.
با وجود برنامه‌های وزارت صنعت و تولید‌کنندگان داخلی برای افزایش تولید و عرضه و کاهش قیمت لوازم خانگی، هنوز هم بخش عمده نیاز بازار به این اقلام از طریق قاچاق و فروش آزادانه در فضای مجازی و فروشگاه‌های سطح شهر تامین می‌شود.

شائبه‌های تخفیف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

همشهری مبنا و چگونگی تامین هزینه ارائه تخفیف‌های 10 تا بیش از 50درصدی عرضه کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را بررسی می‌کند
اگر شما هم از مشتریان پروپاقرص خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اتکاء به تخفیف‌های مناسبتی، فصلی یا ... هستید یا با دریافت خواسته و ناخواسته پیامک‌های تخفیف ویژه 10تا بیش از 50درصدی برخی کالاهای اساسی و اقلام مصرفی توسط این فروشگاه‌ها، مال‌ها و ... برای خرید ارزان و با کیفیت بهتر اقلام کالایی وسوسه شده‌اید، حتما از کم‌و‌کیف و واقعی یا غیرواقعی بودن جشنواره‌های تخفیف این مراکز خرده‌فروشی کالا اطلاع دارید.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر قصد خرید سیسمونی برای نوزاد درراهتان را دارید یا نیازمند تهیه لباس مناسب برای کودکان خود هستید، راسته بازار خیابان بهار یکی از قدیمی‌ترین بورس‌هایی است که در آن می‌توانید انواع وسایل مورد نیاز فرزندانتان، از لباس گرفته تا شیشه‌شیر و کالسکه از برندهای مختلف را پیدا کنید.