14
دو شنبه 11 آذر 1398
شماره 7820
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
افزایش هزینه تمام‌شده تولید و کاهش قدرت‌خرید مشتریان در حالی زمینه رکود بازار لوستر و چراغ‌های روشنایی را فراهم کرده است که ایران در بین 5کشور نخست تولید‌کننده این محصولات در دنیا قرار دارد.
توجه به رنگ و بوی دود خودرو از جمله موضوعاتی است که می‌توانید با کمک آن به برخی عیوب فنی پی برده، سریع‌تر نسبت به تعمیر خودرو اقدام و علاوه بر مقابله با آلایندگی هوا، از رشد هزینه‌های انجام تعمیرات جلوگیری کنید.
توقف واردات گوشی تلفن همراه مسافری با افزایش عوارض و تعرفه و مشکلات عرضه گوشی‌های واردات رسمی موجب بالا ماندن قیمت‌ها و افت تقاضا در بازار موبایل و تبلت و سایر کالاهای دیجیتال شده است.
برخی آمارهای رسمی در حالی از سیر نزولی قیمت مسکن در مهرماه امسال حکایت دارد که نرخ اجاره‌بها و فاصله آن در مناطق مختلف شهر تهران افزایش یافته است.
ناتوانی تولید‌کنندگان داخلی در رشد تولید و تامین نیاز بازار به انواع لوازم خانگی و ممنوعیت واردات موجب افزایش قیمت و بالاتر رفتن افزایش سهم قاچاق از بازار این اقلام به 90درصد شده است.
ارزش افزوده‌ای که ترکیه از خرید و فراوری چرم ایران به‌دست می‌آورد، بسیار بالاست چراکه هر فوت چرم خام را فقط 2دلار از ما می‌خرد و تولیدکننده داخلی ناچار است برای خرید همان چرم بعد از پردازش، چندین برابر هزینه کند

دباغی بازار کفش زیر فشار گرانی

تولید کفش چرم یکی از صنایع بومی ایران است و ظرفیت‌های بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارد، که کشورمان را به یکی از برترین‌ها در حوزه تولید کیف و کفش چرم در دنیا تبدیل کرده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر قصد خرید انواع پوشاک زمستانه از کاپشن و پالتو گرفته تا شال و کلاه و روسری و برخی انواع دیگر پوشاک و حال و حوصله گشت و‌گذار در بازارهای شلوغ را دارید، بهتر است سری به راسته بازار کوچه مهران بزنید.