14
چهار شنبه 6 آذر 1398
شماره 7816
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با وجود ممنوعیت و محدودیت‌های واردات رسمی و مقابله با قاچاق پوشاک، هنوز هم سهم برندهای خارجی از بازار کشورمان قابل‌توجه و اقبال مردم به محصولات وارداتی زیاد است.
افزایش، کاربرد و گرانی انواع گوشی تلفن همراه به‌خصوص گوشی‌های گرانقیمت هوشمند جدید که این روزها به جزئی از زندگی کاربران تبدیل شده است، انگیزه کافی برای سرقت این گوشی‌ها توسط برخی سارقان را فراهم کرده است.
مشکلات تامین مواداولیه، تولید و عرضه انواع لوازم خانگی به بازار زمینه نوسان عرضه، کمبود و افزایش قیمت برخی از این اقلام در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است.
افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها طی یکسال اخیر در شرایطی موجب افت تقاضا و رکود بازار شد که تازه‌ترین گزار‌ش‌های رسمی از کاهش قیمت و افزایش قراردادهای خرید و فروش مسکن در آبان‌ماه امسال حکایت دارد.
نوسان قیمت و عرضه برنج خارجی و ایرانی در حالی موجب گلایه مصرف‌کنندگان شده است که مسئولان از شناسه‌دار شدن برنج ایرانی و خارجی برای مقابله با تخلفات و رشد عرضه برنج خارجی به نرخ مصوب خبر می‌دهند.
گرچه تمام شیرآلات موجود در بازار 5سال گارانتی دارند اما در زمینه خدمات پس از فروش تفاوت‌های زیادی بین آنها وجود دارد که منجر به خوشنامی و بدنامی برخی برندها بین مشتریان شده است

بازار در تسخیر شیرهای ایرانی‌

شاید به‌نظر بیشتر مردم بازار لوازم و ابزارآلات ساختمانی جذابیتی نداشته باشد ولی واقعیت این است که چنین ذهنیتی درباره بازار شیرآلات و کاشی و سرامیک اصلا درست نیست.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر با وجود تنگناهای اقتصادی هنوز هم دل و دماغ شرکت در مهمانی‌ها و مجالس را دارید یا برای مراسم جشن و شادی پیش‌رو ناچار به خرید لباس مجلسی مناسب هستید، باید راهی بورس بازار این محصولات در خیابان مفتح شمالی یا همان روزبه سابق شوید.