14
شنبه 2 آذر 1398
شماره 7812
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سهم لوازم آرایشی در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی بالاست، پس اگر طرفدار پروپاقرص استفاده از این محصولات هستید، به زیبایی و سلامت پوست و چشم خود اهمیت می‌دهید و به‌دنبال خرید لوازم آرایش اصل با دغدغه کمتر قیمت این اقلام هستید، در راسته بازار لوازم آرایشی خیابان منوچهری می‌توانید محصولات برخی برندها را پیدا کنید.
با سهمیه‌بندی بنزین، بازار خودرو سردرگم شده و در شرایطی که قیمت برخی خودروهای پرمصرف و بنزین‌سوز داخلی در بازار سیر نزولی به‌خود گرفته، بازار خودروهای گازسوز، دوگانه‌سوز و هیبریدی و برقی گرم‌تر شده است.
درج آگهی‌های فروش زیرزمینی آنلاین انواع کالا و خدمات بر بستر برخی اپلیکیشن‌های فضای مجازی و تبلیغات خانگی، موجب گرم‌شدن کسب و کار فروش خانگی پوشاک شده است

فروش خانگی پوشاک

بازار فروش خانگی انواع کیف، کفش و لباس در فضای مجازی با نام برندهاخارجی داغ شده است
این جمله را حتما شما هم زیاد شنیده‌اید که می‌گویند: «این روزها همه فروشنده شده‌اند!» همه که نه ولی واقعیت این است که خیلی‌ها به‌دلیل سودی که در این کار وجود دارد، به‌طور مجازی کالاهای مصرفی و پرمتقاضی را می‌فروشند و درآمد خوبی هم دارند.
PDF بازار
کوتاه بازار
قرار گرفتن در شرایط تحریم و ممنوعیت واردات اقلامی که در داخل کشور توان تولید آنها وجود دارد، اهمیت تولید داخلی پیچ و مهره را دوچندان کرده است.