14
یکشنبه 26 آبان 1398
شماره 7807
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حجم حدود 3میلیارد دلاری قاچاق پوشاک در کشور که تا سال گذشته تولیدکنندگان این حوزه را در شرایط نامناسبی قرار داده و منجر به تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی شده بود، باعث اجرای طرح مبارزه با فروش پوشاک قاچاق برندها از بهمن‌ماه سال گذشته شد.
در خرید فرش ماشینی همواره تعداد شانه‌های فرش از عوامل موثر در انتخاب مشتریان است به نحوی که مشتریان پس از فاکتور قیمت، بر اساس شانه فرش نسبت به خرید فرش ماشینی 1000 ،۱۲۰۰ یا۱۵۰۰ شانه تصمیم می گیرند.
ثبات نسبی نرخ ارز و اقدامات تولید‌کنندگان داخلی برای تامین مواداولیه و رشد عرضه انواع لوازم خانگی موجب تثبیت قیمت‌ها در بازار این اقلام شده است. به گزارش همشهری، لوازم خانگی ازجمله اقلامی است که به‌دلیل تحریم‌ها و خروج برخی شرکای کره‌ای از ایران  با کمبود و افزایش قیمت طی 6ماه نخست امسال مواجه شد.
انواع محصولات سلولزی و بهداشتی و آرایشی ازجمله اقلام مصرفی مورد نیاز خانوار است که در سال گذشته به‌دلیل افزایش نرخ ارز و مشکلات تامین مواداولیه، افزایش قیمت را تجربه کرد.
کاهش قدرت خرید مردم و افزایش قیمت انواع مبلمان، میز تحریر و ناهارخوری موجب ریزش تقاضا در بازار  شده و رکود کسب و کار فعالان صنفی را فراهم کرده است.
وفور عرضه و کاهش نسبی تقاضا، زمینه آرامش بازار و کاهش قیمت عمده‌فروشی مواد غذایی را فراهم کرده اما نرخ خرده‌فروشی همچنان بالاست

وضعیت سفید بنکداران مواد غذایی

اگر شما هم اهل بنکداری و خرید عمده مواد‌غذایی هستید، وقت و حوصله مراجعه به خرده‌فروشی‌های سطح شهر برای خرید مایحتاج روزانه را ندارید و برای خرید این محصولات راهی مراکز عمده‌فروشی شده‌اید، کاهش نسبی قیمت عمده‌فروشی برخی موادغذایی مانند رب گوجه‌فرنگی، تن‌ماهی، برخی انواع برنج خارجی، چای و حبوبات را شاهد بوده‌اید.
PDF بازار
کوتاه بازار
گنجاندن انواع گوشت سفید، به‌خصوص آبزیان در سبد مصرفی، تأکید کارشناسان تغذیه برای حفظ سلامتی خانوارهاست، اما قیمت، کیفیت و سلامت اقلامی مانند گوشت ماهی، میگو و...، ازجمله دغدغه‌های مشتریان خرید  آبزیان است.