14
شنبه 25 آبان 1398
شماره 7806
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بازار ابزار دستی و برقی از جمله بازارهایی است که به‌دلیل وابستگی بالا به واردات، پس از نوسان نرخ ارز رشد تا سه برابری قیمت‌ها را تجربه کرده است.
شاید شما هم ازجمله افرادی باشید که هنگام خرید قطعات و لوازم مصرفی خودرو، از نظر قیمت، کیفیت یا اصل و تقلبی‌بودن این قطعات دچار شک و تردید شده‌ و در انتخاب درست و خرید آگاهانه لوازمی مانند فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر کابین، روغن‌موتور و هیدرولیک گیربکس‌های اتوماتیک و یا قطعات یدکی خودرو با مشکل مواجه شوید.
با وجود سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های مناسب تولید لوازم خانگی، به‌ویژه لوازم خرد آشپزخانه، هنوز هم برندهای خارجی تولید‌کننده این محصولات سهم عمده‌ای از بازار این اقلام در ایران را به‌خود اختصاص داده‌اند.
رشد تولید داخل و واردات انواع گوشت گوسفندی و گوساله در حالی زمینه کاهش نسبی قیمت خرده‌فروشی این اقلام را فراهم کرده است که سهم گوشت قرمز در سبد مصرفی خانوارها کاهش یافته است.
بازار خودرو روزهای پرنوسانی را تجربه می‌کند و در حالی شاهد افزایش قیمت‌ها، به‌ویژه خودروهای تولید داخل هستیم که کارشناسان دلیلی منطقی برای آن نمی‌شناسند.
اگر بخواهید پکیج نصب کنید غیر از دستگاه اصلی به رادیاتور هم احتیاج دارید. برای یک محیط حدود 70متری تقریبا 3متر رادیاتور لازم است که حول ‌و حوش 700هزار تومان هزینه برمی‌دارد. برای نصب هم باید حتما بین 300تا 400هزار تومان کنار بگذارید که در مجموع هزینه‌های شما را به 4تا 4میلیون و 300هزار تومان می‌رساند

همه هزینه‌های گرم کردن فضای خانه

با نزدیک شدن زمستان و تجربه کردن نخستین روزهای بارانی و سرد سال، یکباره بازار خرید وسایل گرمایشی داغ می‌شود.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر حوصله و علاقه خرید و نگهداری از پرندگان خانگی را دارید یا خواستار خرید ملزمات نگهداری آن هستید، باید سری به راسته بازار فروش پرندگان واقع در شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از تقاطع بزرگراه تهران -ساوه بزنید.