14
چهار شنبه 22 آبان 1398
شماره 7804
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تغییر فصل و سرد شدن هوا مثل هرسال بازار کاپشن و پالتو و شال و کلاه را گرم کرده است و این روزها مراکز خرید روزهای شلوغ‌تری را تجربه می‌کنند، اما افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده فروشندگان از فروش‌شان راضی نباشند.
کمبود عرضه بنزین سوپر در برخی جایگاه‌ها موجب ایجاد مشکلاتی برای خودروهای وارداتی دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و یورو 6شده است.
توجه داشته باشید که خرید بیمه‌بدنه خودرو برخلاف بیمه شخص ثالث اجباری نبوده و اختیاری است و هر دارنده خودرو می‌تواند برای داشتن پوشش‌های بیشتر بیمه‌ای هنگام بروز سوانح و تصادفات به انتخاب خود، این بیمه‌نامه را خریداری و از پوشش‌های مختلف آن استفاده کند.
ارجاع پرونده اجرای استانداردهای جدید خودرویی به شورای‌عالی استاندارد، راه گریز سازمان استاندارد برای عقب‌نشینی در اجرای این استانداردهاست

رنگ پریدگی استانداردهای جدید خودرویی

طبق اطلاعات دریافتی همشهری، از 22 استاندارد اجباری مرحله سوم خودروها، فقط 6 استاندارد اجرایی می‌شود
​​​​​​​اگر شما هم از کیفیت، قیمت یا خدمات پس از فروش برخی خودروهای تولید داخل روی پلت‌فرم‌های قدیمی دل‌آزرده هستید و انتظار توقف تولید این خودروها را دارید، مطلع باشید که به‌نظر نمی‌رسد حتی اجرای استانداردهای اجباری نیز راهگشای مشکلات کیفیت و امنیت یا بهبود شرایط بازار خودروهای تولید و مونتاژ داخلی باشد.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر به‌دلیل نزدیک بودن مراسم عروسی سردرگم هستید که برای خرید کجا بروید، باید سری به راسته بازار لوازم عروس و داماد در میدان سبزه‌میدان بزنید.