14
دو شنبه 20 آبان 1398
شماره 7802
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
افزایش قیمت مواد پروتئینی سرانه مصرف انواع حبوبات در سبد خانوار را افزایش داده است. با مهدی کریمی‌تفرشی، نایب‌رئیس هیأت مدیره انجمن علوم و فناوری غلات ایران‌گفت‌وگو کرده‌ایم.
با وجود اختلاف نظر پلیس راهور و دفاتر اسناد رسمی در مورد چگونگی نقل‌وانتقال سند خودرو، اگر خواستار انجام این کار از طریق این دفاتر هستید باید با همراه داشتن مدارک و تامین هزینه براساس نوع و مدل خودرو راهی این مراکز شوید.
قیمت خرده‌فروشی هر کیلوگرم برنج ایرانی در ارقام پر محصول و ممتاز در حالی از 13تا حدود 30هزار تومان در نوسان است که نرخ برنج‌های عرضه‌شده خارجی نیز افزایش داشته است.
دستگاه‌های کپی و اسکن ازجمله محصولات دیجیتالی محسوب می‌شود که بخش عمده‌ای از این اقلام از طریق واردات تامین شده و نرخ فروش آن در بازار تابع نرخ ارز و هزینه تمام‌شده واردات است.
رکود تقاضا در بازار خودرو در حالی روزبه‌روز تشدید می‌شود که طی یک‌ماه گذشته قیمت انواع خودروی پرتیراژ داخلی افزایش چند صدهزار تا چند میلیون تومانی را تجربه کرده است.

نبرد در سرزمین اژدها

چری تیگو 5، هایما S7توربو یا جک S5 کدام کراس‌اوور‌ سایز متوسط بازار ارزش خرید دارد؟
​​​​​​​در بازار ایران، برخی خودرو‌ها به اشتباه در کلاس‌هایی دسته‌بندی می‌شوند که در اصل به آن تعلق ندارند. در واقع نبود خودرو‌های مرجع در ایران باعث شکل‌گیری چنین اتفاقی شده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
راسته بازار موبایل و تجهیزات جانبی واقع در خیابان حافظ،پایین‌تر از خیابان جمهوری، بعد از بازار بورس به‌دلیل وجود پاساژ‌ها و مغازه‌های خرید و فروش موبایل به بورس اصلی این اقلام تبدیل شده‌است .