14
یکشنبه 19 آبان 1398
شماره 7801
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با وجود وضعیت مناسب تولید دام زنده و رشد عرضه گوشت قرمز وارداتی و تولید داخل، سیر نزولی قیمت این محصول متوقف شده است. با احمد مقدسی- رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی گاوداران- گفت‌وگو کرده‌ایم.
گرچه رانندگی و پارک‌کردن خودروهای اتوماتیک راحت‌تر از خودروهای دنده‌دستی است، اما رعایت برخی نکات در نحوه پارکردن این خودروها می‌تواند طول عمر خودرو، به‌خصوص گیربکس را افزایش دهد و هزینه‌های کمتری را برای نگهداری از آن به مالک خودرو تحمیل کند.
مشکلات تامین مواداولیه و تخصیص ارز مورد نیاز صنایع شوینده، زمینه رشد قیمت، افت کیفیت و کمبود برخی از این محصولات در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است.
ضعف نظارت بر عرضه مرغ در واحدهای صنفی خرده‌فروشی، زمینه تداوم فروش این محصول با نرخ بالاتر از قیمت مصوب را فراهم کرده است.
افزایش هزینه تمام‌شده تولید، تغییر نرخ مصوب انواع شیرینی از تیر‌ماه امسال و کاهش قدرت خرید مردم، زمینه افت 40درصدی تقاضای مشتریان را فراهم کرد.

داغی قیمت‌ها در بازار خرید پوشاک پاییزه

تهیه یک دست کامل لباس گرم برای خانواده 3نفره حداقل 1.5میلیون تومان هزینه دارد
هوا یکباره سرد شده و هرکس که خرید لباس گرم را به گذشتن از گرانی اول فصل موکول کرده بود، حالا ناچار به خرید است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر می‌خواهید با خرید بهتر و ارزان‌تر مواد غذایی، اندکی از هزینه‌های مصرفی خانوارتان کم کنید یا اهل بنکداری و تامین عمده مایحتاج زندگی در فواصل مختلف هستید، باید سری به مراکز عمده‌ عرضه این محصولات بزنید که علاوه بر عمده‌فروشی، به‌صورت خرد نیز این اقلام را عرضه می‌کنند. راسته بازار خیابان مولوی یکی از این مراکز است.