14
شنبه 18 آبان 1398
شماره 7800
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شمارش معکوس برای اجرای استانداردهای جدید خودرویی از ابتدای دی‌ماه امسال آغاز شده است. با احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان گفت‌وگو کرده‌ایم.
هر سال با افت دما و شروع ماه‌های سرد سال، استفاده از وسایل گازسوز برای گرمایش خانگی افزایش پیدا می‌کند. بر این اساس برای استفاده از وسایل گازسوز خانگی توجه به نکات ایمنی ضروری است.
افزایش نرخ ارز از نیمه دوم سال گذشته زمینه رشد قیمت و کاهش تقاضا برای انواع کالاهای دیجیتال در بازار را فراهم کرده است.
استفاده از وسایل گرمایشی برقی راه میانبری برای دور زدن سرمای هوا، به‌خصوص در مجتمع‌های مسکونی یا مراکزی است که راه‌اندازی سیستم گرمایشی آنها تابع قواعد و فرصت زمانی مقرر است.
استفاده از وسایل برقی و حرارتی مانند زودپز، پلوپز و مایکروویو برای تسریع در تهیه غذا از جمله ضروریات زندگی امروزی است که به‌دلیل تنوع قیمت و عرضه، قدرت انتخاب بیشتری را پیش روی متقاضیان قرار می‌دهد. ب
تعمیر و سرویس فوری خودرو در محل با رضایتمندی 36درصدی، بیشترین جذابیت را بین خدمات آنلاین خودرو به‌خود اختصاص داده است. پس از آن تحویل بنزین در محل با ۲۶درصد، کارشناسی فنی خودرو در محل با ۲۰درصد و در نهایت خدمات کارواش در محل با ۱۸‌درصد، با رضایتمندی مخاطبان مواجه شده است.

سهم‌خواهی آنلاین‌ها از بازارخدمات خودرو

تعمیر و سرویس فوری، تحویل بنزین، کارشناسی فنی و کارواش خودرو در محل، جذابیت بیشتری برای مشتریان دارد
تعمیر فوری، کارواش، تعویض روغن، کارشناسی کیفی، تعویض قطعات، پنچرگیری، سوخت‌گیری و انجام سرویس دوره‌ای خودرو در محل، از جمله معروف‌ترین خدماتی است که طی چند سال اخیر ارائه آن بر بستر کسب وکارهای اینترنتی و به‌صورت آنلاین گسترش یافته است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر توانایی مالی لازم را دارید  و اهل خرید وسایل کاربردی برای منزل یا محیط کار خود هستید تا ضمن رفع نیاز روزمره، در نهایت ارزش‌افزوده بیشتری نیز از خرید اینگونه اقلام نصیب شما شود و از سوی دیگر نگران برخی مطالب مطرح در مورد مضرات استفاده از فرش ماشینی هستید، باید سری به راسته بازار فرش دستباف واقع در خیابان انقلاب اسلامی، میدان فردوسی بزنید.