14
سه شنبه 9 مهر 1398
شماره 7773
بازار
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بحران به خدمات پس از فروش  خودروهای خارجی رسید

ممنوعی000ت واردات و مشکلات تامین قطعات خودروهای خارجی موجب کمبود قطعات، اف0زایش قیمت و افت کیفی خدمات پس از فروش این خودروها شده است. با مهدی دادفر، دبیر انجمن وارد‌کنندگان خودرو، گفت‌وگو کرده‌ایم.
ویژه
رواج خرید و فروش سکه‌های تقلبی ضمن لطمه به اعتماد مشتریان، دردسرهایی را برای واحدهای صنفی مجاز عرضه‌کننده این محصولات فراهم کرده است.
افت تقاضا زمینه کاهش قیمت انواع گوشی تلفن همراه به‌خصوص گوشی‌های مدل قدیمی‌تر برندهای مشهور در بازار را فراهم کرده است همزمان مشکلات رجیستری گوشی‌های مسافری، به مانع عرضه این گوشی‌ها در بازار تبدیل شده است.
افزایش شدید قیمت و سرکوب تقاضای بازار انواع لوازم خانگی به‌خصوص محصولات برندهای تولید مشترک و وارداتی برندهای مشهور خارجی، زمینه تشدید رکود بازار و سیر نزولی قیمت‌ها در بازار را فراهم کرده است.
بررسی قیمت‌ انواع گوشت و آلایش بوقلمون در میادین میوه و تره‌بار حاکی از سیر نزولی قیمت‌هاست، به‌نحوی که قیمت هر کیلوگرم گوشت بوقلمون و آلایش آن در هفته نخست مهر‌ماه نسبت به هفته پایانی ماه گذشته کاهش 500تا 2هزار و 600 تومانی داشته است.

شاخ به شاخ سدان‌های چینی در بازار ایران

لیفان820 بخریم یا بسترن B50F؛ مسئله این است
در بازار ایران، سدان‌ها از کوچک‌ترین و ارزان‌ترین آنها یعنی پراید تا بزرگ‌ترین و گران‌ترین آنها یعنی مرسدس کلاسS، جایگاه ویژه‌ای دارند.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر ذوق و هنر دارید و علاقه‌مند به بازدید از اشیای عتیقه و صنایع‌دستی هستید یا قدرت مالی خرید این اقلام را دارید باید سری به راسته عتیقه‌فروشان تهران واقع درخیابان فردوسی- خیابان منوچهری بزنید.