14
سه شنبه 26 شهریور 1398
شماره 7761
بازار
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قیمت برنج ایرانی بالا ماند

با وجود پایان فصل برداشت برنج تولید داخل و رشد تولید و واردات این محصول، قیمت خرده‌فروشی انواع برنج ایرانی در مراکز مصرف همچنان بالا مانده است.
ویژه
اگر قصد تاسیس دفتر یا محل کار برای امور اداری را دارید احتمالا نیازمند خرید تجهیزات لازم، به‌خصوص انواع ماشین‌های اداری هم هستید، پس الزاما باید به راسته بازار این ملزومات واقع در خیابان ایرانشهر سری بزنید.
بررسی قیمت عرضه انواع خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار بیانگر تداوم سیر نزولی قیمت‌ها در حاشیه بازار است.

رقابت برقی‌ها و پدالی ها

افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید، سد راه توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری به‌خصوص نوع برقی آن شد
حمل و نقل
تا چند سال پیش نیاز بازار ایران به دوچرخه بیشتر به‌ماه خرداد و فصل تعطیلی مدارس محدود می‌شد؛ دوچرخه‌هایی که اغلب پاداش کارنامه خوب دانش‌آموزانی بود که والدین آنها برای وفای به عهد خریداری می‌کردند.
بحران عرضه و تقاضا و نرخ کاذب دوربین عکاسی

بحران عرضه و تقاضا و نرخ کاذب دوربین عکاسی

سیر صعودی نرخ ارز، تخصیص نیافتن ارز دولتی و مشکلات تامین ارز آزاد برای واردات انواع دوربین عکاسی، زمینه افزایش قیمت این محصولات در بازار دیجیتال، کاهش تقاضا و شکل‌گیری قیمت‌های کاذب در بازار از نیمه دوم سال گذشته را فراهم کرد.
قیمت گوشت منجمد، فریز نشد
قیمت گوشت منجمد، فریز نشد
واردات گوشت منجمد گوساله و گاوی سازوکاری است که در چند سال گذشته برای تنظیم بازار گوشت مدنظر مسئولان قرار گرفته، اما عملا تأثیر مشهودی در رشد عرضه و ساماندهی قیمت خرده‌فروشی این اقلام در بازار نداشته است.
PDF بازار
کوتاه بازار
گرچه با پیشرفت فناوری و گسترش استفاده از وسایل صوتی و تصویری دارای امکانات فراوان، تقاضا برای خرید برخی اقلام مانند ساعت مچی و دیواری کاهش یافته است اما اگر هنوز هم از طرفداران خرید به شیوه سنتی و بستن ساعت هستید، برای خرید این کالا باید به مراکز اصلی عرضه این محصولات مراجعه و ضمن اطلاع از انواع مدل، برند و مارک‌های مختلف ساعت آن را با قیمت، خدمات و کیفیت مناسب‌تری خریداری کنید.