6
چهار شنبه 23 مرداد 1398
شماره 7735
بازار
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ارائه‌کنندگان خدمات پس از فروش به ارائه فاکتور رسمی دارای سربرگ و آدرس و تلفن فروشنده ملزم هستند و هرگونه ارائه خدمات خارج از فاکتور رسمی تخلف است.
بررسی شرایط قیمت و عرضه انواع گوشی‌ تلفن همراه بیانگر تشدید رکود حاکم بر بازار و مقاومت واردکنندگان در مقابل کاهش قیمت‌هاست.
بررسی قیمت انواع محصولات فرنگی در بازار مصرف بیانگر محقق‌نشدن وعده‌های مسئولان برای کاهش قیمت برخی از این اقلام مانند سیب‌زمینی است.

سبقت چینی‌فروشان از بازار خودرو

برندهای مونتاژ خودروهای چینی برخی محصولات خود را تا 50میلیون بالاتر از قیمت بازار آزاد می‌فروشند
خودرو
کاهش تیراژ تولید و عرضه و ضعف نظارت سازمان حمایت بر قیمت مصوب فروش شرکت‌های خودروسازی موجب سبقت قیمت کارخانه برندهای مونتاژ‌کننده خودروهای چینی از قیمت‌های بازار آزاد شده است.
گرمی بازار خودروهای دست دوم

گرمی بازار خودروهای دست دوم

افزایش قیمت خودروهای صفر کیلومتر داخلی و کاهش قدرت خرید مشتریان زمینه رکود بازار خودروهای نو را فراهم کرده و در مقابل این روزها بازار خودروهای کارکرده و دست دوم داخلی و وارداتی از رونق بیشتری برخوردار شده است.
رکود،حرف نخست بازار تابستانی تبلت‌ها
رکود،حرف نخست بازار تابستانی تبلت‌ها
کاهش عرضه انواع تبلت و لپ‌تاپ متاثر از مشکلات تامین و نوسان نرخ ارز و واردات این محصولات و افت شدید تقاضا به‌دلیل کاهش قدرت مشتریان زمینه تشدید رکود و خواب تابستانی در بازار این محصولات را فراهم کرده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر به‌دنبال خرید کالاهای نایاب یا دست‌دوم و ارزان‌قیمت هستید و ترسی از ناهنجاری‌های حضور در بازاری مکاره ندارید، ناچار هستید تا با احتیاط کامل سری به بازار خلازیر یا «شیطون بازار» بزنید.