6
سه شنبه 29 خرداد 1397
شماره 7409
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
سکه و ارز
ویژه
رئیس انجمن حمل‌ونقل ریلی از افزایش ۱۰ تا ۲۰درصدی قیمت‌ بلیت قطار خبر داد. محمد رجبی، رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تعلل راه‌آهن در تحویل لوکوموتیو‌ها باعث لغو حرکت برخی قطار‌ها شده است
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه کاهش قیمت گوشت در بازار ادامه دارد، گفت: لغو مجوز صادرات دام زنده موجب شد قیمت گوشت در 3هفته اخیر ۵هزار تومان کاهش یابد.
راهنما
بنا بر تجربیات گذشته با افزایش دمای هوا مصرف برق به‌صورت چشمگیری افزایش می‌یابد که این افزایش در کنار رشد سالانه مصرف، فشار مضاعفی را بر صنعت برق کشور وارد می‌کند.
ابزارها زمانی در رویاهای انسان نیز جایی نداشتند اما امروز به بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی بدل شده‌اند.
برخی بدون موسیقی زندگی کردن را دوست ندارند. برخی نیز کشش عجیبی به نوازندگی یک ساز دارند.
محبوبان همیشگی بازار گوشی

محبوبان همیشگی بازار گوشی

روش‌های خرید کالا روزبه‌روز متنوع‌تر می‌شود. به‌خصوص در بازار‌ کالاهای دیجیتال مدت‌هاست بسیاری از متقاضیان خرید‌هایشان را به‌صورت آن‌لاین و از طریق امکانات فضای مجازی انجام می‌دهند.
لبنیات در انتظار تعیین قیمت شیر خام
رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: نرخ خرید شیرخام و محصولات لبنی در جلسه ستاد تنظیم بازار تعیین‌تکلیف خواهد شد.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به فراوانی میوه، مشکلی در توزیع و نوسان ناگهانی قیمت میوه در بازار وجود ندارد. اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، از آرامش حاکم بر بازار میوه و سبزی خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی میوه، مشکلی در توزیع و نوسان ناگهانی قیمت در بازار پیش‌بینی نمی‌شود.

سیاست نخ‌نمای قیمت‌گذاری مسکن

کارشناس اقتصاد مسکن گفت: سیاست تعیین قیمت برای مسکن سال‌هاست از چرخه سیاستگذاری در دنیا حذف شده و این روش، انفجار قیمت‌ها را درپی دارد.

مردم برای خرید خودرو تعجیل نکنند

مظنه
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از وضعیت آشفته و ملتهب بازار خودرو در کشور یاد کرد و گفت: هنوز دلار ۴۲۰۰تومانی به‌دست خودروسازان نرسیده است.