6
سه شنبه 22 خرداد 1397
شماره 7404
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
سکه و ارز
ویژه
قیمت‌های نفت در معاملات روز دوشنبه تحت‌تأثیر افزایش تولید روسیه و رشد فعالیت حفاری نفت آمریکا با کاهش روبه‌رو شد. به گزارش ایسنا، بهای معاملات آتی نفت برنت که قیمت پایه بین‌المللی است، با ۲۵ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش نسبت به قیمت نهایی روز جمعه، به ۷۶.۲۱ دلار در هر بشکه رسید.
پروتئین
رئیس انجمن صنفی تولید و بسته‌بندی مواد پروتئینی گفت: در تأمین گوشت قرمز هیچ کمبودی نداریم و گوشت به اندازه کافی تولید، وارد و توزیع می‌شود.
با گرمای هوا میزان تعرق بدن نیز افزایش می‌یابد و به‌طور معمول بازار اسپری‌های خوشبو‌کننده در این زمان داغ می‌شود.
معمولا در نیمه نخست سال یکسری ورزش‌های خاص رونق می‌گیرد؛ به‌خصوص کوهنوردی یکی از ورزش‌هایی است که بسیاری ترجیح می‌دهند با گرم‌ترشدن هوا به‌طور حرفه‌ای و آماتور به آن بپردازند.
هشدار درباره خشکشویی‌های اینترنتی

هشدار درباره خشکشویی‌های اینترنتی

رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی نسبت به استفاده از خدمات خشکشویی‌های اینترنتی و آنلاین هشدار داد و تأکید کرد که این واحدها فقط یک واسطه هستند و بهداشت و کیفیت را رعایت نمی‌کنند.
سهم یک درصدی خرده‌فروشی آنلاین در ایران
سهم یک درصدی خرده‌فروشی آنلاین در ایران
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی گفت: ۳۲ هزار کسب و کار شناسایی شده اینترنتی در کشور در حال فعالیت است. رضا الفت‌نسب در گفت‌وگوی ویژه خبری افزود: این تعداد هویتشان مشخص شده است و 18هزار کسب و کار دیگر در مرحله تأیید هویت هستند.
خودرو
بازار خودرو در روزهای اخیر تحت تاثیر خبر تعلیق فعالیت برخی خودروسازان خارجی با افزایش قابل توجه قیمت ها مواجه شده است. برخی خودروسازان وعده های خود را برای تحویل آتی خودروها تغییر داده‌اند. با وجود این، آمار تولید خودرو در ماه های نخست سال جاری نشان از افزایش تولید خودروهای سواری در کشور دارد.