6
شنبه 19 خرداد 1397
شماره 7401
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز

نرخ
قیمت سکه و ارز
ویژه
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با آنکه بارها با مسئولان شهرداری جلسه داشته‌ایم، اما با وانت‌ بارهای میوه فروش که به راحتی در سطح شهر محصول خود را عرضه می‌کنند هیچ برخوردی نمی‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: این ارزانی قیمت تا یک‌ماه آینده یک گرانی بالایی را به‌خاطر توقف جوجه‌ریزی به‌دنبال خواهد داشت.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران گفت: با واگذاری تعیین نرخ برخی کالاها و خدمات به واحدهای صنفی، در عمل دست دولت، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها برای کنترل قیمت‌ها بسته است.
در روزگاری که گوشی‌های هوشمند همیشگی‌ترین همراه ما شده‌اند و به بیشتر نیازهای روزانه ما پاسخ می‌دهند دیگر کمتر کسی ممکن است به فکر استفاده از گوشی‌های عادی و مدل قدیمی بیفتد مگر کسانی که به دلایل خاصی این مدل گوشی‌ها را ترجیح می‌دهند.
در خانه‌های امروزی که روزبه‌روز از متراژشان کمتر می‌شود و مردم رفته رفته در آپارتمان‌های 40متری و 50متری زندگی می‌کنند، وسایل کوچک و چندکاره از اهمیت زیادی برخوردارند.
افزایش قیمت سکه برخلاف انتظار

افزایش قیمت سکه برخلاف انتظار

انتظار اولیه این است که طی هفته گذشته با تعطیلی چندروزه، بازار طلا و سکه به نوعی دچار سکون و ثبات باشد اما این پیش‌بینی بازار با اتفاقی که معمولا در این مواقع رخ می‌دهد تفاوت دارد. بعد از چند روز تعطیلی، بازار طلا انگار تنها به همین یک روز نیمه تعطیل مثل پنجشنبه نیاز داشت تا جهشی قابل‌توجه در قیمت‌ها را ثبت کند.
تارهای شش‌گانه چند صدهزار تومانی
تارهای شش‌گانه چند صدهزار تومانی
یکی از ساز‌های پرطرفدار در موسیقی، گیتار است که بسیاری در سراسر جهان به نوازندگی و شنیدن نوای آن علاقه دارند. در ایران نیز از چند دهه گذشته علاقه وافر به گیتار به‌خصوص در بین نسل جوان افزایش مشهودی داشته است و در انواع سبک‌های مختلف گیتار شاهد فروش زیاد این ساز و همچنین رونق آموزش آن بوده‌ایم.
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت مسکن در ماه‌های گذشته به‌دلیل تلاطم و نوسانات بازارهای موازی مسکن بود و با ثبات در این بازارها دیگر شاهد افزایش قیمت مسکن نخواهیم بود.
PDF بازار
کوتاه بازار
معاون باغبانی وزیر جهادکشاورزی گفت: برخی دلالان زعفران را تا کیلویی 600هزار تومان زیر قیمت واقعی از کشاورزان می‌خریدند که وزارتخانه وارد عمل شد و طبق اجازه‌ای که قانون داده، خرید توافقی حمایتی را آغاز کرد.