6
دو شنبه 28 اسفند 1396
شماره 7349
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
سکه و ارز
ویژه
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان‌گفت: تأمین کالاهای اساسی و ضروری برعهده شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام کشور است.
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با پیش‌بینی وضعیت بازار مسکن در سال ۹۷ از رغبت کم سرمایه‌گذار برای ورود به این بخش خبر داد
در آخرین روزهای باقی مانده به پایان سال، بازارها شلوغ و مردم در حال خرید هستند. اما کالاها از طرق مختلفی به‌دست مشتریان می‌رسد.
در آستانه آغاز تعطیلات نوروزی بسیاری از خانواده‌های ایرانی خود را آماده سفر طی تعطیلات می‌کنند.
وضعیت مناسب تولید و ذخیره‌سازی سیب و پرتقال در بازار شب عید امسال موجب تکاپوی مسئولان برای صادرات محصولات مازاد و توصیه برای افزایش مصرف میوه در ایام نوروز شده است
بررسی قیمت گوشت مرغ در سطح شهر تهران حاکی از افزایش قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه به 8هزار و 800تومان است.
گرانی قیمت بلیت اتوبوس بین شهری

گرانی قیمت بلیت اتوبوس بین شهری

طی سال‌های گذشته شرکت‌های مسافربری به بهانه تردد یک سر خالی قیمت بلیت را بعضا تا دو‌برابر افزایش می‌دادند، اما به گزارش خبرگزاری تسنیم، امسال تعداد کمی از مسافران توانسته‌اند از طریق اینترنتی بلیت تهیه کنند و دیگر آنکه نرخ بلیت از دو برابر معمول سال‌های اخیر نیز بیشتر افزایش یافته است.
دریافت کارت امدادخودرو اجباری نیست
دریافت کارت امدادخودرو اجباری نیست
مباحث مطرح در مورد جریمه خودروهای فاقد کارت امداد خودرو صحت ندارد و هیچ اجباری برای دریافت این کارت توسط مالکان خودروها وجود ندارد.
اگر این روزها به فکر خرید لاستیک نو برای خودروی خود هستید شاید بد نباشد که قبل از اینکه راهی بازار شوید با نحوه خرید این قطعه کاربردی خودرو آشنا شوید.
PDF بازار
کوتاه بازار
سخنگوی کمیسیون مالیات اتاق اصناف اظهار کرد: کالاهایی ازجمله مواد خوراکی و کشاورزی درصورتی که فرآوری نشده باشند مشمول مالیات ارزش افزوده نخواهند شد